פרובוקטור



אין מילה יותר מתאימה מהמילה שבכותרת, כדי לתאר את התנהגותו של מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים אתמול במשחק הניצחון על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו

 גם מהיציע זה נראה ממש גרוע. יובל נעים על תקן בריון השכונה, מנפנף כלפי הקוון באצבעו על החלטה צודקת שלו, אבל נעים חייב לייצר דרמות ולפעמים זה נראה משהו צבוע, כדי למשוך תשומת לב  בדיוק כמו ילדים קטנים בגן. אז הפועל אשקלון היא הגנון שלו והוא הגננת שצריך לנזוף במישהו שבא לשפוט. אז לאזהרות של אלון יפת, שופט המשחק, הוא אפילו לא התייחס והמשיך בשבלו משל לקחו מהפועל אשקלון פנדל. חלאס באמת נמאס לראות אותו בבכיינות תוך כדי הנפת אצבעות מאיימות כלפי הקוון שיזהר ממנו.

ההרחקה שלו הייתה במקום ומכאן ניהל את המשחק עוזרו, אלי לוי, שידע מה לעשות לא פחות טוב ממנו ובלי לקבל הוראות ממנו ואף לנצח את המשחק. נעים ישב ביציע והוא יודע שהוא יועמד בפני ועדת משמעת ועלול לקבל קנס וחסר לקבוצה שגם תשלם אותו, מה גם שהרחקה באה בחשבון בגלל שגם בחדרי ההלבשה של השופטים הוא המשיך לנסות את גבול היכולת של השופטים.

בשבוע הבא מתחילה הליגה ואשקלון יוצאת למשחק חוץ מול הפועל חיפה. שם הסרט מתחיל להיות שונה. יריבה נוחה חיפה אבל לאשקלון צפוי משחק שיכול להצביע על פני הקבוצה לעונה הקרובה וזו הולכת להיות עונה קשה יותר מהעונה שעברה.

הערה להנהלה: קראתי את "כאן דרום" בסוף השבוע והמסקנה, כדאי ומהר שתגיעו להבנות עם התקשורת על דרך התהלותכם ותנו לנו תשובות מי יושב ראש הקבוצה,  מי הזוכה בקול הקורא של העירייה, הספונסרית הראשית של הקבוצה עם כ - חמישה מיליון שקלים תקציב, לפיצוחים שלך ההנהלה וערבות עירייה של מיליון שקלים על ההלוואה שההנהלה לוקחת. אתם חיים בסרט שנראה לכם כמו אידיליה, תשכחו מזה, אתם הולכים לעבור סיוט גדול יותר מהעונה שעברה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה