איך בוחרים מנתח פלסטי?



נשים וגברים רבים לא מרוצים עם המראה של הגוף שלהם, בין אם הם רוצים שינוי באף, שינוי בחזה, שאיבת שומן ועוד דברים. הניתוח מתאים כאחד לגברים ולנשים. אך לפני שאנו ניגשים לניתוח, אנו צריכים לדעת כמה דברים מראש, ממה כדאי להיזהר, ולענות על השאלה הגדולה איך בוחרים מנתח פלסטי?

 מי צריך מנתח פלסטי?

ניתוח פלסטי הוא לא תמיד ניתוח לשיפור הבריאות. יש פעמים שבהם האדם זקוק לניתוח פלסטי לשיפור הבריאות, למשל עודף משקל יכול להזיק לפעמים לבריאות. את הניתוח יכולים לעבור כולם, גם גברים וגם נשים. ילדים יכולים לעבור ניתוחים פלסטיים אך ורק מגיל 16, וכל הקשור בהקטנת או הגדלת חזה, מגיל 18 בלבד.

איזה סוגי ניתוחים קיימים?

קיימים שלל סוגי ניתוחים לגוף שאפשר לבצע, חלקם מסיבה בריאותית ותורמת, וחלקם לאסתטיקה ולצורת הגוף שכל אחד שלם עם עצמו. להלן חלק מהניתוחים המקובלים:

  • עיצוב חזה – ישנם סוגי ניתוחים שונים לחזה, בין זה הגדלה או הקטנה, או עיצוב בצורה מסוימת. נשים שעושות הקטנת חזה בדרך כלל עושות אותו מכאבי גב שיש בגלל משקל כבד באזור החזה, ועל מנת שיהיה קל יותר ושהן ירגישו טבעי יותר, הן מעדיפות להקטין את החזה.
  • שאיבת שומן – אנשים רבים מרגישים לא בנוח עם המשקל העודף שלהם, וישנם אנשים שמשקל עודף אף מגיע למצב שהוא לא בריא לגופם, ולכן עושים ניתוח לשאיבת שומן.
  • מתיחת זרועות – ידיים רופפות הוא מקור לחולשה ביד, ולפעמים לאי נעימות. על מנת שהיד תהיה מעוצבת עם צורה, עושים מתיחה לזרוע.
  • ניתוח אף – אף הוא דבר שלא בשליטה שלנו, ישנם אנשים שלא מעוניינים בצורה של האף, וישנם אנשים שהנזרים שלהם באף סתומים, ולכן מתקשים לנשום, ומוכרחים לנשום מהפה בלבד.

כיצד לבחור מנתח פלסטי מומלץ בצורה מקצועית?

למצוא פלסטיקאי מומלץ זוהי משימה לא פשוטה, לכן חשוב למצוא מנתח שיהיה תואם לדרישות שלנו, ושיעשה את הניתוח בצורה הטובה ביותר. מספר דברים שחשוב להקפיד לפני ניתוח:

  • המלצות – קראו המלצות של אנשים. לראות תמונות של לפני ואחרי לא תמיד עוזר לנו לקבוע שהמנתח הוא מנתח מקצועי וטוב. קראו תגובות של נשים וגברים לאחר הניתוח, את הרגשתם ואת המלצותיהם.
  • תיק עבודות – לאחר שבאמת התרשמתם מהמלצות של אחרים, תוכלו לראות תיק עבודות של נשים או גברים, ולראות את ההבדלים, את איכות העבודה, האם ישנם צלקות בולטות או שהניתוח עבר חלק.
  • זמן ניסיון –  מנתח בבעל ניסיון מרגיע אותנו הרבה יותר מאשר מנתח ללא ניסיון. מנתח של שנתיים ומעלה יכול להיות מנתח שמתאים לנו.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה