שירות מענה קולי – כדאי לדעת וגם לזכור



זהו אחד השירותים המוצעים כיום לעסקים, שירות המאפשר להם לספק מענה מושלם לכל לקוח ולהיות בקשר רציף איתו. שירות המענה הקולי מאפשר לעסקים בתחומים שונים, בינוניים וגדולים כאחד, להגיע ללקוחותיהם וגם למשוך לקוחות חדשים לעסק. באופן הזה הם מרחיבים את סך כל הלקוחות שמולם הם עובדים ומגיעים לרווחים גבוהים יותר. איך עובד השירות הזה ומדוע הוא כל כך חשוב? הנה, התשובה

 מהו השירות

שירות מענה קולי, שירות ה – Back Up Call, פועל באופן אוטומטי. בין אם לקוח התקשר כשמרכז שירות הלקוחות עמוס בשיחות ללא נציג פנוי ובין אם התקשר מחוץ לשעות עבודתו של העסק, בעזרת השירות יכול הנציג, מטעמו של אותו עסק, ליצור קשר טלפוני עם אותו לקוח, שאותו הוא פספס קודם לכן. איך זה עובד בפועל? השיחות לעסק נקלטות על ידי המערכת עצמה ובעזרת חייגן אוטומטי מיוחד מתבצעות שיחות לאותם הלקוחות, חזרה לאותם המספרים, בהתאם לזמנים שנקבעו מראש. כלומר, אחת לשעה למשל מבצעת המערכת שיחה חוזרת לאותן שיחות שפוספסו והיא מחברת בין העסק לבין הלקוח שהתקשר קודם לכן.

יתרונותיו של השירות

שירות מענה קולי הוא שירות המציע יתרונות רבים ולא בכדי בוחרים בו בעלי עסקים מתחומים שונים. לא תמיד אפשרי לנהל מוקד שירות לקוחות הפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע וגם לא תמיד יש כמות מספקת של נציגים הזמינים לקבל שיחות. כדי שלא לפספס חלילה אף לקוח ולספק לו את המענה המתאים, מוצע שירות ייחודי זה ההופך את התנהלות העסק ליעילה הרבה יותר ואת השירות שהוא מציע לאיכותי מאד. יתרון נוסף של שירות זה הוא תפעולו הפשוט. השיחות מתקבלות באופן אוטומטי על ידי החיבור בין הנציג לבין הלקוח. הנציג מקבל את השיחה ונשאר על הקו עד למענה של הלקוח. כך אפשר לנהל את כל השיחות המתקבלות שאינן זוכות למענה (מכל סיבה שהיא) בצורה חכמה יותר ולספק ללקוח פתרון בהתאמה מלאה.

יתרון אחר של השירות הוא הוא המענה הבטוח. בעזרת שירות ייחודי זה העסק יודע שהוא איננו מפספס אף שיחה. החייגן האוטומטי של המערכת פועל ללא הפסקה עד שכל הפניות לעסק עצמו נענות. כל לקוח שיצר קשר ולא זכה למענה, מקבל שיחה חוזרת באופן הזה, במקביל הוא מקבל גם עדכון באמצעות SMS על מצב הטיפול בפנייה שלו וכך יודע שהעסק מעודכן בנוגע לפנייתו ושהוא צפוי לקבל מענה מתאים בהקדם. בעידן שבה ישנה תחרות רבה בין בעלי העסקים ולכל עסק חשוב לשמור על הלקוחות שלו, שילוב של מערכת המענה הקולי בעסק יכול להיות פתרון מושלם כחלק בלתי נפרד מהמערך השיווקי והשירותי. המערכת מותאמת נקודתית לצרכי העסק ואפשר לחבר אותה למרכזייה, לטלפון נייד וגם לטלפון נייח. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה