בוא נראה אותך גבר



יובל נעים הוא סוג של עבדאי מקומי שנפל על הפועל אשקלון. הוא מאיים על השופטים שהרי עליו לא מאיימים. לדבריו בכל שבוע יכולים להרחיק אותו. הוא כנראה שכח סעיף בחוזה שלו

 את מאמן הפועל אשקלון נזכה כנראה לראות מורחק בכל שבוע. הוא לא מתכוון לשתוך כשהוא מרגיש שעושים לקבוצה שלו עוול לדבריו ואז יוצאת לו הג'ננה, כמו אמש למשל, ואז הוא מורחק מהמגרש ואז הוא אמר המשפט הכי הזוי בעולם "אם צריך אגיע לבית הדין בכל שבוע". למה לא תעבור לגור שם? הרי רק על משפט כזה שיש בו איום על השופטים, יכולים לקבל זימון לדין בכל שבוע ואז תעביר את המשכורת שלך ישר להתאחדות לכדורגל.

אז כמה זה עולה לנו, או בעצם מיד הוא יתחיל לשלם את הקנסות שבית הדין המשמעתי יטיל עליו בעקבות ההרחקות האלה. אז ככה ליובל נעים סעיף שאומר שקנסות עד 3,000 שקלים בעונת משחקים, הקבוצה תשלם ומעל לזה הוא משלם ולראייה כך הוא חתם על החוזה שלו. עד היום צבר נעים כ- 2,000 שקלים, נותרו כ - 1,000 שקלים ואז נראה אותו עושה פוזות על השופטים.

לעצם המשחק עצמו מול הפועל קריית שמונה. זה המשחק הכי גרוע שראינו את אשקלון העונה ולא סתם החמיא, יובל נעים, לקבוצה הצפונית בסיום המשחק. ככה הוא לא "בכה" על מחסור בסגל וכתץוצאה מכך סיים בתיקו משעמם של 0:0. להאשים את עצמו למשל אין סיכוי קלוש אפילו, להפיל את התיק על השופטים בקלות הוא עושה את זה כשהקבוצה מפסידה. רק על איומים כאלה תחכה לו ועדת משמעת כבר השבוע יחד עם הזימון על הרחקתו אמש.

הליגה יוצאת לפגרה למשך שבועיים ולאחר מכן תשחק אשקלון בחוץ מול סכנין ושבוע לאחר מכן תגיע לכאן הקבוצה המפתיע של הליגה, מכבי נתניה.

צפו בוידאו בסיום מסיבת העיתונאים ומה אמר יובל נעים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה