ארבע דרכים להחיות את הזוגיות שלכם



כל מי שאי פעם היה במערכת יחסים ארוכה יודע דבר אחד- אחרי תקופת ה"פרפרים" ההתחלתית, נכנסים לשגרה. האם זה רע? ובכן, אם אתם מרגישים שהשגרה מרופפת את הקשר שלכם ושאתם מתקשים לתחזק אותה, הנה ארבעה טיפים שיעזרו לכם לעורר את הזוגיות שלכם

תעשו משהו כיפי ביחד- פחות דיבורים ושיחות בהם אתם משתפים כמה קשה היה לכם ביום העבודה או איך X עיצבן אתכם. אם בדרך כלל הבילוי שלכם מסתכם בלרבוץ מול הטלוויזיה או לצאת לאכול משהו בחוץ פעם בחודש בממוצע- לכו ללונה פארק, לכו לשחק יחד ביליארד או באולינג או כל דבר אחר קליל ומהנה. תזכירו לעצמכם לבן/ בת הזוג שלכם למה היה להם כל כך כיף אתכם מלכתחילה.
pexels
טיול, עדיף לחו"ל- ראשית היום יש כל כך הרבה דילים מטורפים למקומות שווים בעולם ששווה לעשות בדיקה לרוב החופשות יהיו אפילו יותר זולות מהארץ. ועדיין, בשגרת החיים לא תמיד אפשר לקום ולטוס לכמה ימים לכן תמיד תוכלו לעשות איזה לילה באחד המקומות בישראל שמבטיחים אחלה חוויה מהירה וכמובן- שלנו בישראל יש את ארוחות הבוקר הכי מפנקות בעולם. אל תוותרו על ארוחת הבוקר.
סעו לטיול. צילום: pexels
תחזירו את התשוקה- אתם לא חייבים לצפות בפורנו ביחד למרות שיש שמוצאים את זה די נחמד, אבל אתם יכולים לעשות הרבה דברים, שהרי בעיקר אחרי היכרות ארוכה אתם כבר יודעים מה מדליק את הצד השני. אז קצת יצירתיות וקצת יוזמה ותתפלאו כמה הכל יתעורר ביניכם.
אולי יוגה ביחד?
תחביבים משותפים- ראשית לרבוץ על הספה/ במיטה מול הטלוויזיה / הסמארטפון- זה לא נחשב לתחביב. תירשמו יחד לחדר כושר כלשהו, תעשו מנוי לאיזה תיאטרון, חדרי בריחה, לכו לסדנה מיוחדת במדבר או כל דבר שישאיר לכם חוויה מעצימה, שתהיה רק שלכם ותוכלו לפתח "שפה" ועניין נוסף לעסוק בו- כמובן שעדיף חיובי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה