הטרנדים החמים לחדר האמבטיה בשנת 2018



אם אתם נמצאים לקראת עיצוב חדר האמבטיה, ומעוניינים ליהנות מחלל שלצד היותו פונקציונאלי ומפנק, הוא גם אופנתי ועכשווי, כאן תוכלו לקרוא על הטרנדים החמים שיככבו בחדרי האמבטיה בשנת 2018, ואולי לבחור לאמץ חלק מהם לחדר האמבטיה שלכם.

חדר האמבטיה בשנת 2018

חיפויים מיוחדים
אז נכון שכאשר אנו בוחרים חיפוי לאמבטיה, אנו בראש ובראשונה חושבים על פרמטרים פונקציונאליים, ובראש ובראשונה, אנו מעוניינים לוודא שחדר האמבטיה יהיה אטום בצורה הטובה ביותר למים. אבל לצד הפונקציונאליות, יש כמובן גם את עניין הנראות, שגם הוא לא פחות חשוב. אז מי שנמצא בשלבי בחירת החיפויים לאמבטיה, ורוצה לבחור בחיפויים אופנתיים ועדכניים, מוזמן להכיר את הטרנדים של שנת 2018 אשר כוללים: חיפויים בצבע המטאלי. אריחים אשר מתאפיינים בצורות גאומטריות ויוצרים מראה ייחודי ומרשים לחדר האמבטיה. גם באריחים צבעוניים וקטנים בסגנון האתני, אנו נתקל לא מעט בשנת 2018 וזה נכון הן לחדר האמבטיה, והן לחיפויים בחדרים אחרים.

מערכות המבוססות על טכנולוגיה מתקדמת
הטכנולוגיה כידוע ממשיכה להתקדם, ונפלאותיה באות לידי ביטוי במערכות הברזים, המים והתאורה לחדר האמבטיה, המותאמות באופן אישי לדרישות המזמינים. באפשרותכם לדוגמא, ליצור חדר אמבטיה, אשר ידמה חוויית רחצה בנהר (רק בתנאים הרבה יותר מפנקים), וזה כולל שמע, ריחות, תאורה מתאימה ואפקטים נוספים אשר ישפיעו על החוויה. מדובר בטרנד שהחל בשנים קודמות, אבל בשנת 2018 הוא רק יתפוס עוד ועוד תאוצה, ויאפשר לכם להוציא אל הפועל גם את הרעיונות המקוריים והמיוחדים ביותר.

ארונות מודפסים
אז זה אומנם נכון שגם בשנת 2018 מי שאוהב את המראה הנקי והחלק, יוכל למצוא בכל חנות ארונות אמבטיה את מבוקשו. יחד עם זאת, מי שמבקש להוסיף קצת צבע ועניין לחדר האמבטיה שלו, ישמח לגלות שאחד הטרנדים החמים בתחום בא לידי ביטוי בארונות מודפסים לחדר האמבטיה. מבחר ההדפסים הינו גדול ומגוון וניתן לבחור לדוגמא, בין הדפסים של צורות, להדפסים של חיות, דמויות והאפשרויות עוד רבות..

אלמנטים צבעוניים
ברזי אמבטיה אדומים, או אריחים ורודים, נשמע לכם מופרך? ובכן, אחד מהטרנדים של שנת 2018 הוא להוסיף קצת צבע לחדר האמבטיה. כמובן, שזה לא אומר שארונות האמבטיה יהיו ירוקים, הברזים צהובים והחיפויים סגולים. אבל ברז כחול לדוגמא, בהחלט יכול להוסיף קצת צבע ועניין לחדר אמבטיה לבן..

וינטג'
חובבי הוינטג' ישמחו לדעת שהוא יישאר עמנו גם השנה, אומנם השנה הוא יגיע עם שילובים מודרניים שונים, אך המראה העתיק האהוב על כל כך הרבה אנשים, נחשב לאופנתי ומעודכן גם בשנת 2018, וזה כולל כמובן את חדר האמבטיה שלנו.

בין אם תבחרו לאמץ את הטרנדים החמים ובין אם לא, עיצוב חדר האמבטיה המושלם, דורש תכנון מקיף, התחשבות בצרכים של כל דיירי הבית, יצירתיות והיכרות עם כמה שיותר אפשרויות המוצעות בתחום. בהצלחה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה