צחי מרקור הפילנטרופ ואיש העסקים משקיע באשקלון



צחי מרקור איש העסקים בוחן השקעות בנדל"ן באשקלון, כאשר נכסי הנדל"ן עשויים לשמש כמיקומים לתשתיות טעינה לכלי רכב חשמליים או כחניונים לכלי רכב.

צחי מרקור הוא איש עסקים, יזם ופילנטרופ בינלאומי. פריצת הדרך של צחי מרקור התרחשה במסגרת פעילותו העסקית ברשת האינטרנט, וכחלוץ עולמי בתחום יזם מודל עסקי חדשני והיה הראשון בעולם אשר כבר בגיל 16 הכניס פרסומות מסחריות ברשת האינטרנט עוד במתכונתה כמערכת מחשבי בי.בי.אס, ואף הקדים בכך את גוגל ופייסבוק המובילות כיום בעולם את שירותי הפרסום באינטרנט.

צחי מרקור

על אף ההצלחה הגדולה, המיזם המזוהה יותר עם צחי מרקור הוא מיזם התרומות הבינלאומי אותו הוא מקדם כמיזם וולונטרי וקרן צדקה המתקיימים במימונו המלא ומטרתם להפוך את העולם למקום טוב יותר, לצמצם פערים חברתיים, לשפר את רמת השקיפות של ארגוני צדקה, ולעזור לאוכלוסיות קשות יום, ובעיקר לילדים חולים וחסרי בית.

כיום, בנוסף למרכז הארצי לתרומות צדקה ועזרה לנזקקים, צחי מרקור מחזיק בקבוצת חברות

בינלאומית גדולה העוסקת בתחומי פעילות שונים, ביניהן חברות מהגדולות בתחומן בעולם ובישראל

החולשות על תחומי פעילות רבים ובהם נדל"ן, מלונאות, קמעונאות, אינטרנט, פרסום, אנרגיה, ביו-אקוסטיקה ותחבורה חשמלית.

 

אחת החברות בקבוצה בשליטתו של צחי מרקור הנה חברת ההייטק דרייבז (Driivz) הישראלית אשר הנה מובילה עולמית בתחומי האנרגיה והתחבורה החשמלית ופיתחה פלטפורמות ניהול ובילינג מקוונים בענן לתשתיות ותחנות טעינה של רכבים היברידיים וחשמליים וכן ניהול וייעול פרויקטים של אנרגיה חכמה.

בשנת 2013 "דרייבז" פיתחה גם פלטפורמה מקוונת חדשנית לניהול אנרגיה הנקראת Vehicle-to-Grid המאפשרת ניהול רשתי של הזרמת חשמל מכלי הרכב החשמליים אל רשתות החשמל, והכוללת טכנולוגיה התומכת ביעילות אנרגטית. במסגרת זאת השתלבה דרייבז בפרויקטים עם חברות האנרגיה המובילות בעולם בעשרות מדינות והיא פעילה ברחבי אירופה, אמריקה ואוסטרליה.

דרייבז זכתה לאחרונה בתחרות עולמית והוכרזה כחברה בתחום התחבורה החשמלית החדשנית ביותר בעולם. ההכרזה על הזכייה באה לאחר שדרייבז התמודדה עם 450 חברות מ- 51 מדינות שנבחנו ע"י איגוד ה- Free Electron העולמי שמאגד את חברות האנרגיה הגדולות בעולם.

 צחי מרקור

צחי מרקור אשר מחזיק גם בחברת החניונים הגדולה בישראל, מאמין בפריצת דרך בתחום התחבורה שתיווצר, בין השאר, על ידי מכוניות חשמליות. על פי התחזית שלו עד שנת 2030  רוב המכוניות הנמכרות בעולם יהיו חשמליות וביניהן רכבים אוטונומיים אשר נוסעים עצמאית ללא נהג.

 

אין ספק שאשקלון מהווה כיום אלטרנטיבה מצוינת להשקעות נדל"ן גם של אנשי עסקים בכירים דוגמת צחי מרקור, ובהיותה  אחת הערים המרכזיות בדרום בה הצרכים התחבורתיים מתפתחים בקצב מואץ, אנשי עסקים שידעו לשלב ולנצל את ההזדמנויות בשני התחומים יחד יצאו נשכרים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה