כ -500 צועדים בפורינוף



היום (ג) יצא לדרך "פורינוף" ראשון מסוגו באשקלון. שיתוף פעולה של מרכז קהילתי ברנע וביה"ס נוף ים א', בתהלוכת פורימית בית ספרית ססגונית

לתהלוכה שיצאה מביה"ס נוף ים א' הגיעו מחופשים חברת המועצה הממונה על החינוך הבלתי פורמלי מיריי אלטיט, עובדי מנהל החינוך, מנהלת מרכז קהילתי ברנע, סופי חוטובלי פנחס עם מועדון הגמלאים של מרכז קהילתי ברנע וצוות המתנס. 
את ה"פורינוף" הוביל מנהל ביהס ליאור שוורץ הלא הוא המלך אחשורוש. שהוביל בשמחה ובגאון קרוב ל 500 צועדים בינהם תלמידי בתי הספר, מורים, הורים ותושבים רבים. תהלוכת פורים צבעונית ומרהיבה שעברה בין הרחובות של שכונת ברנע. עשרות תושבים יצאו מהבתים וברכו את ההולכים בחג פורים שמח.
שכונת ברנע צהלה ושמחה, אובטחה עי שוטרי משטרת אשקלון, שהתלוו לשיירת הצועדים בשיר, שמחה וריקודים.

זו השנה השניה שמנהל ביהס ליאור שוורץ מקיים תהלוכת "פורינוף" בשכונת ברנע. 
השנה הצטרפו אל החגיגה צוות מרכז קהילתי ברנע שמקיים שיתופי פעולה עם ביהס במהלך השנה כולה. 
חברת מועצת העיר הממונה על החינוך הבלתי פורמלי מיריי אלטיט מסרה "זו תהלוכה מרהיבה ביופיה. ישר כח למנהל ביה"ס, ליאור שוורץ, על ההחלטה להחזיר עטרה ליושנה, ולקיים תהלוכת פורים שכונתית. השנה הצטרפו אל התהלוכה עובדי מרכז קהילתי ברנע ומועדון הגמלאים שלו. זהו שיתוף קהילתי במלא מובן המילה. מפגש בין דורי מופלא. אני שמחה וגאה לראות בין הצועדים את קהילת הוריי בית הספר בהובלתה של היורית הבית ספרית שרית דדון. אני מאחלת לתושבי אשקלון פורים שמח ומבדח".
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה