חיילי צה״ל באשקלון יטופלו בביקור רופא



בעקבות פניית ראש העיר, תומר גלאם, לרמטכ״ל, גדי אייזנקוט, החיילים יקבלו טיפול רפואי בעיר. דובר צה״ל: ״לספק שירות רפואי נוסף לחיילים מעבר לשעות הפעילות של המרפאות הצבאיות ולהנגיש את שירותי הרפואה למבקרי האזור״

דובר צה״ל
  1. מכתב שהעביר ראש העיר, תומר גלאם, הביא את צה״ל לתת שרות לחיילים תושבי העיר בסניף ביקור רופא בעיר. כזכור גלאם פנה לרמטכ"ל בבקשה לקדם פתיחת מרפאה לחיילים תושבי העיר, שעד כה נאלצו לנסוע לאשדוד או באר-שבע כדי לקבל טיפול רפואי.
    במכתב לרמטכ"ל ציין ראש העיר, כי הוצגה בפניו תמונת מצב עגומה על עומס בל יתואר של חיילים חולים ושעות המתנה ארוכות. גלאם ציין גם כי לחיילים שאין באמתחתם רכב, ישנו קושי להתנייד לאשדוד ובשעות מאוחרות התחבורה הציבורית לא רלוונטית.
    "המשמעות היא שחיילים שמגנים על המדינה ושומרים עלינו בשגרה ובחירום לא מקבלים מענה בסיסי הנוגע לבריאותם בשל המרחק". נכתב במכתב שכתב ראש העיר בפועל.

הודעת דובר צה״ל:

כחלק מהתוכנית לשיפור המענה הרפואי בצה"ל הוחלט על ביצוע שינויים במרפאות ״ביקורופא״ שנועדו לשפר את זמינות השירות הניתן לחיילים. כחלק מהשינויים , החל מיום ראשון ה-4 במרץ 2018, יפתח סניף ״ביקורופא״ אשקלון לקהל המשרתים. חיל הרפואה בשיתוף עם חברת ״ביקורופא״ החליטו על פתיחת הסניף החדש על מנת לספק שירות רפואי נוסף לחיילים מעבר לשעות הפעילות של המרפאות הצבאיות ולהנגיש את שירותי הרפואה למבקרי האזור.

מפקדת שירותי הרפואה בצה״ל החלה בביצוע שינויים במרפאות ביקורופא עם המתווה שנכנס לתוקף ב-1 בספטמבר 2017 והוביל להגדלת מספר הרופאים בכל מרפאה ושיפור זמני ההמתנה והנגישות למרפאות. כמו כן, כחלק מהשינויים נפתחו סניפים נוספים בימי שישי, הוקדמו שעות הפעילות בימי חול במרבית סניפי הרשת לסביבות השעות 17:00 או 17:30, והסניפים נסגרים בין 23:00-00:00.
לאחר חצות מתבסס המענה הרפואי במוקד "מקול הלב", או על ידי פנייה ישירה למיון. המתווה כלל גם את ההרחבה של המענה במוקד ״מקול הלב״ ואיוש בכוח אדם נוסף שהוביל לצמצום זמני ההמתנה לדקות בודדות.
נוסף על כך, בימי שישי שעות הפעילות שונו לשעות הצהריים ועד הערב, על מנת לשנות את המצב בו חיילים היו נותרים ללא מענה רפואי משעות הבוקר של יום שישי עד מוצאי שבת.
בנוסף, נפתחו 2 סניפים חדשים ברחבי הארץ להענקת מעטפת שלמה למגוון אזורי מגורים אליהם יצטרף הסניף החדש החל מיום ראשון.

מצ״ב שעות הפעילות:
בימים ראשון- חמישי המרפאה תהיה פתוחה בשעות 18:00-23:00
ביום שישי וערבי חג- 14:00-18:00
ביום שבת- 17:00-23:00

לפרטים על שעות הפתיחה ושאלות נוספות ניתן לפנות למוקד הפניות מוקד מקול הלב 6690* ולמוקד הפניות של ״ביקורופא״ 6101*

כתובת: רחוב העוז 1, אשקלון
בברכה,
מדור צבא-חברה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה