סדין לעריסה - לקנות את הסדין הנכון לתינוק



כל דבר שאנחנו קונים לתינוק, יש לו משמעות ויש חשיבות לאופן בו אנחנו קונים אותו. זה לא כמו אצל מבוגרים שאפשר לקנות דברים סתם, אצל תינוקות חייבים לקנות דברים אחרי שבודקים אותם היטב, אחרים שמבררים בדיוק אם מדובר בדברים שיכולים להתאים להם, אחרת זה יכול להגיע לרמה כזו שזה יסכן אותם

יחצ

אפילו כשמדובר בסדינים, אנחנו נרצה לקנות להם מוצרים איכותיים ברמה גבוהה בשביל שנוכל לספק להם את רמת הבטיחות הנדרשת. נכון שזה מוזר, שכן מדובר רק בסדין ובכל זאת, זה יכול להיות בעייתי במקרים מסוימים. גם אצל מבוגרים לא פעם, אנחנו נגלה שסדינים מסוימים יכולים לפגוע בבריאות שלהם ובוודאי בנוחות השינה. אחת כמה וכמה אצל תינוקות.

סדין לעריסה של תינוק, רצוי לקנות אך ורק במקומות שמיועדים לכך. כלומר, מקומות שמתמחים במכירות של סדינים או במקומות שמתמחים במכירת מוצרים לתינוקות, אז אנחנו נוכל להיות בטוחים שאנחנו קונים את המוצרים הטובים ביותר. אם נקנה במקום אחר, אז אנחנו עלולים לגרום מוצרים מזויפים, לא איכותיים, מוצרים שאינם מתאימים לתינוקות.

כשרוכשים סדין לעריסה, רצוי לקנות כמובן יותר מסדין אחד, על מנת שיהיה ניתן להחליף מעת עת. להבדיל מבגד, הוא יכול להיות בגודל קבוע, מאחר והעריסה לא משתנה, מה שכן רצוי מאוד לזכור שהוא עלול כן להיקרע או דברים אחרים, אשר עלולים להוציא אותו משימוש.

על מה להסתכל כשקונים סדין לעריסה

כאמור, כשאנחנו קונים סדין לעריסה, כמו כל מוצר אחר לתינוקות, יש לבדוק מספר נקודות, בטרם אנחנו קונים אותו.

ראשית, יש לבדוק האם מדובר בבד נעים, קליל, שאפשר להניח עליו את התינוק בצורה בטוחה ושלווה. חשוב שזה לא יהיה בד גס, בד שעלול לגרום לו סימנים בעור, חתכים, או פריחה. זה צריך להיות בד נעים וקליל.

שנית, יש לוודא שמדובר בבד שקל לנקות אותו. צריך לזכור שתינוקות פולטים ומרטיבים. לא היינו רוצים שהכתמים יישארו על הבד. לכן מוטב לקנות סדין לעריסה שקל מאוד לנקות אותו.

שלישית, חשוב לקנות בד גמיש שקל לפרוש אותו על פני העריסה, אפשר לקנות סדין שהוא יותר ארוך על מנת שיהיה ניתן להשתמש בו גם במקומות נוספים.

ארבע, רצוי שנקנה סדין לעריסה לא רק בצבעים שמחים, בהירים, אלא גם סדין עם דוגמאות שונות כך יהיה הרבה יותר נעים לתינוק ואפילו לנו.

חמש, רצוי שיהיו דוגמאות ייחודיות על הבד, דברים שמדברים לילדים באופן כללי. זה יכול להפוך את החדר להרבה יותר שמח.

לסיום, אם אנחנו רוצים לקנות סדין לעריסה, אנחנו צריכים לחשוב גם על הצד הבטיחותי, הפרקטי אך חשוב שלא נזניח גם את הצד העיצובי. במקרה של תינוקות, שניהם חשובים מאוד ויכולים לעזור לו לישון בשקט.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה