"לתרבות השקר אין רגליים"



טור אישי של גל חזיזה. כאשר מסתובבים בחברה רעה מספר שנים, כל מי שמסביב נדבק בתרבות השקר ואחיזת העיניים, מר תומר גלאם, אני מצפה ממך ליותר

וידוי אישי: אני מחבב את ממלא מקום ראש העיר תומר גלאם, מכיר ומעריך אותו. שנים היו לו הזדמנויות רבות לשנות והוא בחר לקפוץ מעל כולם.

כבר בישיבת המועצה הראשונה הוא החליט לשקר שקר קטן אחד, כאשר הוא טען שמר איתמר שמעוני, שהוא גם לא מחבורת ל"ו צדיקים, נתן לו את קולו המכריע בבחירת ממלא מקום ראש העיר, בחינם ללא שום תמורה כאילו תושבי אשקלון וחברי המועצה טיפשים גמורים שהאמינו לכך.

לפי דעתי, הסירוב של מר תומר גלאם, לתת דין וחשבון, קשור לסירוב שלו למנות ועדת בדיקה, לאן נעלמו מעל 280 מיליון שקלים כספי הלוואה שנטלה העירייה וזה חלק "מהדיל".

תיבת פנדורה שכל מי שהיה קשור לשערוריה הזאת לא רוצה לפתוח. 

היה למר תומר גלאם, הזדמנויות רבות לתקן את מצב הספורט באשקלון, כשאני כותב ״ספורט״ הכוונה שלי לא להפועל אשקלון נטולת האשקלונים, אלה לקבוצות הנוער  נטולות המשאבים.

אז מר גלאם, בחר לממן לחבר המועצה יוסי כהן, בהסכם שערורייתי, עוד קבוצת כדורסל במיליון וחצי שקלים ועוד להוסיף לקבוצת הכישלון הפועל אשקלון, עוד מיליון שקלים. את העתיד של  הנוער באשקלון הוא נטש לטובת הפופוליזים הזול.

האם שמעתם את דעתו של תומר גלאם באיזה נושא?

האם הוא בעד הסכם הגג? האם הוא בעד להעמיס על העיר חסרת התשתיות עוד עשרות אלפי תושבים? מה דעתו על בנייה קרייה חרדית באשקלון?. גלאם מנסה לקפוץ ממשוכה למשוכה על ידי כך שהוא פשוט לא אומר כלום, מקווה לא לדרוך "על הבצים" כדי להגיע לבחירות עם כמה שפחות מהם שבורות. 

אהה.. בעצם יש לו דעה בעצם היותו שליחו הרב ברדא, איש צדיק גדול, יש האומרים שלמעשה גלאם הוא בובה של הרב וחצרו, אבל האם אנחנו רוצים שרבנים ינהלו לנו את העיר?. 

אני לא מזכיר את חוסר ההשכלה או הניסיון שאין לגלאם, בשום נושא, הניסיון להפיל את חובות העיר בסה"כ של מאות מיליוני שקלים על שמעוני הוא נילוז, הרי גלאם, היה שותף בכיר בהנהלה איתמר שמעוני הוא היה אחראי לא פחות מראש העיר המושעה שמעוני, אחרת מה הוא עשה שם? היה בובה?.

הייתי מצפה מראש עיר לפחות לדעת לשוחח באנגלית או לדעת להכין תוכנית עיסקית, לא לתת לנהג שלו לנהל את העיר ובאותה הזדמנות לסדר לאשת הנהג תפקיד בכיר בעירייה. קצת שכל ויושרה לא יזיק.

שמעתי במועצת העיר האחרונה את גלאם, מתגאה שהוא הכי דאג לנכים בעיר. בדיחה עצובה שהוא כנראה מאמין לשקר של עצמו. את המרכז "הרב תכליתי בעיר" הואו החליט לממן על ידי העלאת הארנונה לחלק גדול מהנכים באשקלון, במאות אחוזים כן זה לא טעות כתיב מאות אחוזים.

עץ עקום קשה לישר, מי שמשקר פעם אחת ימשיך לשקר אין ספור פעמים.

תיקון מתחיל בלהתוודות. אני רוצה למשל לדעת למה העיר אשקלון צנחה תוך 4 שנים ממקום 5 בחוזק הכלכלי למקום 15. אני רוצה לדעת לאן נעלמו מאות מליוני השקלים שהיו בקופת העירייה? איזה תוכנית עיסקית יש לתומר גלאם לחלץ את העיר מחובות המיליונים? האם הוא מתכוון להעלות מיסים או לערוך תוכנית התייעלות בעירייה?

אני רוצה לדעת האם מר גלאם, תומך בבניית קריה חרדית באשקלון (והוא כן תומך), האם הוא מתכוון לבנות עוד עשרות אלפי דירות באשקלון ללא תשתיות? 

מחכה לשמוע ממך

בברכה גל חזיזה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה