מנהלת חדשה לפניות הציבור באגף השירות



לינדה אלחרר, תהיה אחראית, בין היתר, על טיפול ישיר בפניות תושבים המאופיינות בנושאים מורכבים; מעקב ופיקוח על כלל הפניות במחלקה ובקרת עמידה בסטנדרטים של זמן ואיכות

לינדה אלחרר יח״צ

נבחרה מנהלת חדשה למחלקת פניות הציבור באגף השירות העירוני: לינדה אלחרר, תושבת העיר ועובדת עירייה מזה 27 שנה.

אלחרר נבחרה לתפקיד, מבין חמישה מועמדים, על ידי ועדת המכרזים ובתום מכרז פנימי שיצא בנושא, והיא תהיה אחראית, בין היתר, על טיפול ישיר בפניות תושבים המאופיינות בנושאים מורכבים; מעקב ופיקוח על כלל הפניות במחלקה; בקרת עמידה בסטנדרטים של זמן ואיכות ועדכון הנהלת העירייה בנושאים המחייבים את החלטתה ובנושאים חריגים או כאלו שעולים בתדירות גבוהה.

בעברה שימשה לינדה כמזכירת מחלקת תברואה ומחלקת הפיקוח העירוני וכרכזת עבודה באגף לשיפור פני העיר. בהמשך עבדה ביחידת גני הילדים באגף החינוך ועד לבחירתה לתפקיד החדש עבדה כרכזת עבודה באגף האחזקה העירוני. היא בעלת תואר ראשון במדעי החברה של אוניברסיטת בר אילן והנדסאית עיצוב פנים ושרטוט אדריכלי ממכללת ספיר.

מנהלת האגף לשירות עירוני, אוסנת אלעזרא: "אני מקדמת בברכה את כניסתה של לינדה אלחרר לתפקיד מנהלת מחלקת פניות הציבור. לינדה מאיישת תפקיד חיוני ומשמעותי המהווה את החוליה המקשרת והמייצגת של תושבי הרשות עם הגורמים המקצועיים ברשות ולהנהלת העירייה. אני סמוכה ובטוחה שבניהולה של לינדה אלחרר המחלקה לפניות הציבור תהווה את הכתובת הנכונה והמשמעותית אשר תעניק לתושבי העיר אשקלון שירות נגיש ואיכותי".

מנהלת המחלקה לפניות הציבור, לינדה אלחרר: "אני שמחה להצטרף לאגף השירות העירוני, טובת התושבים תמיד לנגד עיניי והדבר נמצא בשורה אחת עם מדיניות העירייה בכלל, והאגף בפרט. במסגרת תפקידיי במחלקות השונות רכשתי ניסיון רב באופן הטיפול בפניות תושבים בנושאים מגוונים, ובמתן מענה יעיל, מהיר ואיכותי ובכוונתי ליישם זאת ביתר שאת גם בתפקידי החדש".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה