מה כולל כרטיס היער השחור?



אזור היער השחור שבחלק הדרומי מערבי של גרמניה הוא אחד האזורים הפופולריים ביותר בעולם לטיולים וחופשות. מעבר לנופים הקסומים ומרחיבי הנשימה הוא מציע שפע מסחרר של אטרקציות לכל המשפחה – וכדי לנצל כמה שיותר אפשרויות במינימום מחיר כדאי לרכוש מראש את כרטיס היער השחור שמקנה גישה חופשית לעשרות אטרקציות

יחצ

כרטיס אישי וכרטיס משפחתי

ילדים עד גיל 3 יכולים להיכנס לכל האתרים שנכללים בכרטיסי היער השחור ללא תשלום כך שאין צורך לרכוש עבורם את הכרטיס. כרטיס ילד תקף לילדים עד גיל 11 ומעבר לגיל זה יש לרכוש כרטיס מבוגר. אופציה נוספת היא כרטיס משפחתי שמאפשר לשני מבוגרים ועוד 3 ילדים שטרם מלאו להם 18 שנה להיכנס לכל האתרים הרבים שנכללים בו.

3 ימים לבחירתכם

כרטיס היער השחור ניתן לשימוש למשך 3 ימים, כשבכל יום שכזה מספר האטרקציות שאליהן ניתן להיכנס בחינם אינו מוגבל. בנוסף אין חובה ששלושת הימים יהיו ברצף, כך שתוכלו לתכנן חופשה גמישה לחלוטין כשאתם מגיעים אל אזור היער השחור.

האתרים אליהם ניתן להיכנס בחינם עם כרטיס היער השחור

רשימת האתרים אליהם ניתן להיכנס בחינם עם כרטיס היער השחור ארוכה ומגוונת, ובאופן טבעי גם מתעדכנת אם כי בכל מקרה מובטח לכם שפע רב של אפשרויות. ביניהן:

מגלשות ההרים (טובוגאן) – אטרקציה מלהיבה במיוחד שאותה ניתן למצוא במספר מקומות ביער השחור ובפרט מפורסמות אלה של טודנאו (האקסטרימיות יחסית), של האסנהורן ושל גוטאך (הידידותיות למשפחה).

פארק החבלים בפלדברג – פארק אתגרי בשם Kletterworld עם פעילויות לילדים החל מגיל 4.

מוזיאון גידול היין – ביער השחור, וליתר דיוק באזור הקייסרשטוהל, שוררים תנאים אידיאליים לגידול גפנים ובהתאם יש בו גם מוזיאון מעניין.

פארק אירופה – אחת הסיבות העיקריות לרכישת כרטיס היער השחור ופארק שעשועים מהגדולים באירופה כולה שאין כמעט מי שמגיע לאזור ולא מבקר בו.

מפלי טריברג – המפלים הגדולים ביותר בכל גרמניה ואתר טבע מרהיב באופן כללי. בנוסף לעובדה שכל מפל בפני עצמו מספק תמונה קסומה במיוחד, גם האופן שבו הם מסודרים – ישנם מפלים עליונים ומפלים תחתונים – תורם להנאה. מומלץ להיכנס דרך העיירה (שגם היא נקראת טריברג) ולבחירתכם 3 מסלולי הליכה: צהוב שהוא קצר, ירוק שהוא הארוך ביותר (כ-90 דקות) ואדום.

רכבל פלדברג – רכבל שעובר במספר תחנות שכל אחת מהן היא מקום מעניין בפני עצמו. ניתן לעצור בכל אחת מהן, לטייל באזור ואז לחזור אל הרכבל ולהמשיך בטיול כשבקצה העליון ישנו מגדל שמספק תצפית מרהיבה אל כל האזור.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה