לקראת הפסח הקרן לידידות חולקו כרטיסי מזון וביגוד ל-298 משפחות וילדים באשקלון בעלות כוללת של 64,050 שקלים



הקרן לידידות, בראשות הרב יחיאל אקשטיין העניקה לקראת חג הפסח את הכרטיסים כרטיסים לרכישת מזון וביגוד. כרטיסי מזון יחולקו ל-89 משפחות ועוד 209 כרטיסים לרכישת ביגוד חדש יינתנו לילדים במועדוניות הרווחה של המשרד לשירותים חברתיים
 

יח"צ

הסיוע ניתן במסגרת מבצע ארצי בו תעניק הקרן סיוע  לכ-30 אלף משפחות, קשישים, חיילים וילדים החיים בעוני ברחבי הארץ. כבכל שנה הסיוע יינתן באמצעות כרטיסי קנייה  איתם ירכשו המוטבים ביגוד ומזון ברשתות  על פי צרכיהם ורצונם ובצורה מכבדת ודיסקרטית. סך התרומה הכולל יעמוד השנה על  6 מיליון שקלים.

 בנוסף לסיוע שנותנת הקרן כמדי שנה, לאוכלוסיות הרגישות ביותר בחברה, היא מפעילה לטובת הציבור את "מוקד הידידות", במספר 9779* אשר מקבל פניות של כל אדם בישראל השרוי במצוקה כלכלית או חברתית ופועל בשיתוף עם מאות עמותות למציאת מענים ופתרונות בעבור הפונים לקראת החגים ובכלל.

 נשיא הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין: "העוני בישראל, אומת הסטארט-אפ והאקזיטים, הוא לא מכת מצרים ולא גזירת גורל. העוני הוא תוצר של מדיניות ממשלתית שצמצמה באופן דרסטי את הוצאותיה החברתיות וזנחה את המוחלשים בתוכה. את הגלגל הזה ניתן להשיב לאחור אם ממשלת ישראל תואיל ליישם את המלצות ועדת אלאלוף, המעלות אבק על שולחנה ולהתחיל בתכנית ממוקדת ומתוקצבת לצמצום העוני. עד אז, לצערי, נאלץ להמשיך ולהסתמך במידה רבה על תמיכתם של אזרחים אכפתיים בחברה הישראלית ועוד רבים מחוצה לה". 

 ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם.

 פסיה טגניה, רכזת הקרן לידידות באשקלון:" הקרן פועלת לאורך כל השנה וגם בחגים לסייע לתושבי אשקלון הזקוקים לעזרה. אני שמחה על הזכות שניתנה לנו להעניק אפשרות למשפחות בעיר לחגוג את ראש השנה בכבוד ובשמחה ומודה לראש עיריית אשקלון, תומר גלאם ולצוות המחלקה לשירותים חברתיים על שיתוף הפעולה למען הציבור במעלות לאורך השנה".

הקרן לידידות

הקרן לידידות, מייסודו של הרב יחיאל אקשטיין, היא הארגון החברתי הגדול במדינה הפועל לחיזוק חוסנה החברתי של ישראל. הקרן פועלת באמצעות תרומתם הנדיבה של מעל ל-1.4 מיליון תורמים אוהבי ישראל שאינם יהודים ברחבי העולם, חרטה על דגלה סיוע לאוכלוסיות במצוקה וגייסה עד כה מעל לארבעה מיליארד שקלים לביצוע פרויקטים מגוונים, בתחום עוני ורווחה, עלייה וקליטה חירום ובטחון בישראל.

חלוקת חבילות מזון

שלוחת הקרן לידידות באשקלון מעוניינת לתת במה למתנדבים המיוחדים שלה, אשר לקחו יוזמה, כל אחד בעצמו, מכספו, וביצעו, בשבוע שעבר (26.3.2018), חלוקה של ארגזי מזון ובגדים לקשישים עריריים וניצולי שואה, תושבי העיר אשקלון, לקראת חג הפסח.

 בזמן האחרון אנו שומעים על לא מעט קשישים שמלבד מזון וביגוד חסרה להם חברה.

לקראת חג הפסח, הבא עלינו לטובה, המתנדבים פינו מזמנם ועשו מאמצים לא קטנים, ומלבד חלוקת ארגזי מזון, המלאים בכל טוב ומוערכים בכ- 800 ש״ח לכל ארגז, גם פגשו את הקשישים והנעימו את זמנם. בנוסף ליוזמה המקסימה הזו, המתנדבים גם יארחו קשישים וניצולי שואה במהלך חג הפסח. בין המתנדבים שהובילו את המעשה הטוב הזה נמצאים אורלי חן, מתנדבת הקרן, והלה כהן, ראש צוות המתנדבים.

 הקרן לידידות רואה בעין יפה יוזמות מסוג זה, ואף תומכת בהן ומעודדת אותן. אלו פעולות אשר מוערכות מאוד. אנו רוצים להוקיר תודה למתנדבים, שנותנים בלא תמורה ומכל הלב.

 הקרן מברכת את תושבי אשקלון והסביבה בחג פורח ושמח, מלא בשמחה ואהבה!

 אנחנו מזמינים כל אדם שרוצה להצטרף אלינו להתנדבות ארוכת טווח או חד פעמית לפנות לקרן באמצעות אתר האינטרנט שלנו, דף הפייסבוק או בטלפון למוקד הידידות *9779. יחד נבטיח שאף קשיש באשקלון, לא ישאר לבד בחגים ובכל השנה".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה