כיצד תבחרו לעצמכם עורך דין גירושין?



בחירה של עורך דין גירושין היא החלטה רבת משמעות ולכן חשוב לעשות זאת נכון. במאמר זה נסביר לכם כיצד לעשות זאת ומהו התהליך שיוביל אתכם אל הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

תהליך קבלת ההחלטה

השלב הראשון בתהליך הגירושין הוא שלב קבלת ההחלטה. בדרך כלל, זהו גם אחד השלבים הקשים ביותר והוא גם לוקח זמן רב. סביר להניח, שאם אתם שוקלים להתגרש, ניסיתם לשנות ולשפר את חיי הנישואין שלכם ללא הצלחה או ללא הצלחה מספקת. תהליך זה לא כולל רק ניסיונות לשפר את מערכת היחסים בין בני הזוג, אלא גם בדיקה מוקדמת של הזכויות והחובות של כל אחד מבני הזוג בתום התהליך וגם זה נעשה בעזרת עורך דין.

מהו עורך דין גירושין?

עורך דין גירושין הוא עורך דין מתחום דיני המשפחה. תחום זה אמנם כולל בתוכו נושאים שונים, שכולם קשורים לדיני המשפחה כגון צוואות, הסכמי ממון ועוד, אבל לצערנו, תחום הגירושין הוא תחום נפוץ במיוחד ולכן זהו תחום שרוב עורכי הדין לענייני משפחה עוסקים בו באופן שוטף. היתרון בכך הוא, שכך הם מקבלים ניסיון רב בתחום זה והם נחשפים לסוגים רבים של תהליכי גירושין.

בחירה לפי מקצועיות וניסיון

אמנם לימודי המשפטים כוללים בתוכם אל כל תחומי המשפט העברי ולכן עורכי דין מכל התחומים מכירים את כל התחומים, אבל אם אתם רוצים תהליך גירושין מוצלח ככל האפשר, חשוב לפנות לעורך דין מתחום המשפחה ורצוי גם לבחור אחד, שכבר התנסה בתהליכי גירושין שונים וכך יש בידיו כלים שונים לליווי התהליך שלכם.

בחירה לפי סגנון

כפי שאנשים שונים האחד מהשני, כך גם עורכי דין שונים האחד מהשני ותהליכי גירושין בין בני זוג שונים הם שונים האחד מהשני. לכן, כדאי לבדוק עם עצמכם מהי הדרך הצפויה לכם עד לגירושין. כלומר, האם התהליך יעבור בנועם, או במאבק? במידה ומדובר על תהליך, שיהיה כרוך במאבק, כדאי לבחור עורך דין מתאים לסגנון זה וכך גם לגבי תהליך שצפוי לעבור בנועם. כמו כן, במידה ותרצו לעשות את התהליך באמצעות גישור, כדאי למצוא עורך דין גירושין בעל הסמכה בגישור בשביל לקבל את הליווי המלא.

בלי לחץ!

הטיפ הטוב ביותר לבחירת עורך דין גירושין הוא לעשות זאת בלי לחץ. הכוונה היא לכך, שגם אם לא אתם יזמתם את הגירושין, חשוב שתבחרו לעצמכם את עורך הדין המתאים לכם ביותר ולהשקיע בכך את הזמן הדרוש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה