You stupid boy



נטע ברזילי זכתה באירוויזיון אחרי ששרה את השיר TOY אבל מעבר לזה שהכריזה לגברים שנשים הן לא צעצוע לא כל כך ברור מיהו הגבר המטומטם. בדיוק לשם כך ארזנו לכם בכתבה אחת את חמשת המטומטמים המצויים שלנו קל לזהות אותם די במהירות למרות שלהם לרוב אין מושג שהם כאלה

יש הרבה נשים מיואשות מהמין הגברי שמודות פה אחד: כולם אותו מטומטם, ההבדל היחידי הוא שאת מאוהבת באחד מהם ואז הכל משתנה. האמנם? אנחנו מצאנו לפחות חמישה מטומטמים שונים. מוכנות לזהות אותם?
צילום pexels
האדיש- הוא כל כך מטומטם כי גם כשהוא רואה וכשיש מולו בחורה ממש ממש שווה ואיכותית הוא עסוק בלהיות אדיש, בין אם במודע או שלא, הוא משחק תפקיד מסוים אצלו בראש שמאותת לו למוח סימני הרתעה שמא חס וחלילה יביע רגש כלשהו או ינקוט צעד מסוים. הוא אגב, חושב שזה רק מדליק אותנו יותר מה שלצערנו נכון עד גיל מסוים שבו אנחנו מבינות שאין לנו מה לעשות עם הטיפוס הזה, למרות שהוא מאתגר.

המשתדל- הוא חמוד, כי באמת שהוא רוצה, הוא פשוט לא מסוגל. אין לו את זה ונשים צריכות למצוא מעיין של סבלנות כדי להכיל את הניסיונות הקשוחים שלו לחבר בין מילים לעשייה, בין המוח ללב ובין דמיון למציאות.
צילום pexels
האובר משתדל- הוא מטומטם ברמת אידיוט וסביר להניח שנאבד בו עניין הכי מהר. שימו לב לא מדובר כאן בגבר מוצלח בכל הנוגע לנשים ומערכות יחסים אלא במישהו שמרגיש לנו יותר מידי מתאמץ וכזה שפשוט לא מצליח ולא יצליח אף פעם לרצות אותנו. אגב, בדרך כלל המטומטם הזה יעשה את כל הטעויות האפשריות, אבל בכוונה טובה.

הצדקן- הוא הבחור הזה שלא הבין שקל יותר לומר לאישה: "את צודקת", תהיה לו תמיד תשובה לכל שאלה, הסבר לכל תרחיש והוא אף פעם לא יהיה בצד האשם. הצדקן הוא הגבר הזה שיבגוד בך למשל ויאשים אותך בכך.
צילום pexels
הלא מודע לעצמו- הוא המטומטם הילדותי וזה ששם זין על העולם, תוך כדי שהוא חושב שהוא מגניב מאין כמותו, שובר מוסכמות ובחור מדליק בעיניי כל הנשים כולן כשתכל'ס מדובר בחור לא אמביציוני, מעט פתאטי אפילו וחסר מטרות שאפשר להגדיר אותו במילה השנואה ביותר על המין הנשי: זורם. ובכן, אנחנו לא זורמות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה