ניו יורק, התפוח הגדול אז מה באמת עושים שם?



ניו יורק היא ללא ספק היעד המרכזי בחלומם של מרבית האנשים. שפע של אטרקציות, מקומות ובילויים שהעיר הזו מציעה, אז ממה מתחילים?

pixabay

דבר ראשון חשוב שתדעו כי טיסות לניו יורק מתמלאות בכל מהלך ימות השנה ובעיקר בחודשי הקיץ בשל מזג האוויר האידיאלי השורר בעיר הגדולה. ואם כבר מדברים על מזג אוויר נוח לטיול בניו יורק, אז אי אפשר שלא לדבר על 3 המקומות המומלצים ביותר שאסור לכם לפספס:

הטיול המוכר והאהוב בסנטרל פארק (Central Park)- ריאה ירוקה המשתרעת על פני 3 וחצי קמ"ר וממוקמת בתוך ליבה של העיר מנהטן מאז 1859. בפארק שטחים נרחבים לישיבה ולפיקניק חוויתי ואפילו לחובבי הספורט מוצעים מסלולים מיוחדים המיועדים להליכה, ריצה ורכיבה על אופניים. מבקרי הפארק יוכלו ליהנות מהמגוון הרחב שהפארק מציע, הכולל: תיאטרון פתוח ומרשים לצד אגמים, מזרקות וגן חיות בו תופתעו לראות זנים ייחודיים. למבקרים בעונת החורף תהיה אפשרות ליהנות מהחלקה על הקרח. כך כשאתם מתכננים לחפש טיסות לניו יורק בחודשים הנעימים של השנה, מומלץ לפנות זמן לשהות בפארק המרהיב בו תוכלו לקחת פסק זמן וליהנות מריאה ירוקה ופסטורלית הנמצאת במרכזה של אחת הערים הגדולות והסואנת בעולם.

כשאתם מתכננים טיול בניו יורק ורגע לפני שאתם מזמינים טיסות לניו יורק כדאי שתכניסו למסלול הטיול שלכם גם את מגדל גורד השחקים שמושך אליו תיירים רבים מדי שנה, האמפייר סטייט בילדינג  (Empire State Building)- המעוצב בקווים מודרניים ונקיים. מומלץ לעלות אל המרפסות המאפשרות מבט פנורמי על כל העיר. האחת הינה ללא תשלום וממוקמת בקומה 86, בה תוכלו ליהנות ממראה מרשים המתפרש על פני גורדי השחקים של העיר כולה. המרפסת השנייה ממוקמת בקומה 102, אומנם הכניסה אליה הינה תמורת תשלום נוסף לכניסה הראשונה, אך זוהי חוויה שאסור לכם לפספס. מומלץ להגיע לביקור בשעות השקיעה, כדי שתוכלו ליהנות ממיזוג הנוף והשקיעה יחד.

מקום נוסף ואולי המוכר ביותר שבוודאי עלה לכם כאסוציאציה ראשונה כשחשבתם על טיסות לניו יורק הוא פסל החירות (Statue of Liberty)- סמלה של העיר ניו יורק. הצפייה בפסל הינה חווייתית וכוללת שתי אפשרויות: האחת, שייט ללא תשלום במעבורת סטאטן איילנד האורך 22 דקות ויוצא כל חצי שעה. במהלך השייט תוכלו ליהנות מיופייה של דרום העיר ניו יורק וכמובן מצפייה בפסל החירות ממרחק קרוב יחסית. האפשרות השנייה הינה לשוט לאי ליברטי (Liberty Island), המעבורת מגיעה ישירות אל האי עצמו ומאפשרת צפייה מקרוב בפסל החירות. באי תוכלו ליהנות מהמסעדה המציעה אוכל אטרקטיבי במיוחד לבאי המקום, חנות מזכרות וצפייה על הפסל והעיר ניו יורק היפהפייה.

בעודכם מתכננים את זמני השהייה במקום יש לקחת בחשבון את זמן ההמתנה בתורים העלולים להיות ארוכים עקב העומס במבקרים ולכן יש להיערך ולחשב את המסלול שלכם בהתאם. אגב, אם אין לכם זמן לתכנן לפני הטיסה לניו יורק את המסלול ונקודות העניין שבהם תרצו לבקר, תוכלו לבנות את המסלול שלכם בעודכם על המטוס כי אחרי הכל טיסות לניו יורק אורכת מינימום כ- 12 שעות וזה יכולה להיות תוכנית מעולה כדי להעביר מעט את הזמן בטיסה.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה