פרגולות אלומיניום - עמידות ויציבות לשנים



בשונה מעץ, אלומיניום אינו מתבלה ואינו מתעוות ולכן לא דורש תחזוקה קבועה. האלומיניום היא מתכת יציבה שאינה מחלידה ולכן אין צורך לגלוון או לצבוע לצורך שימור המבנה. עם זאת, רבים מעדיפים לבחור צבעים על פי טעמם ואלה נשמרים לשנים בשל יציבות האלומיניום שעליו הם צבועים

האלומיניום הוא חומר מדהים וכמעט מיותר לציין את העמידות הגבוהה שלו. את האלומיניום מרתכים או מחברים בברגים/ניטים למקומם, ולחוזק המתקבל אין תחרות. לכן ניתן למקם פרגולות אלומיניום בדרכים מיוחדות כמו תליה מלמעלה בשרשרת או פרופיל. לחלופין ניתן לחבר את הפרגולה על קורות מאוזנות היצוקות ביסודות המבנה. כתוצאה מכך מתקבל מבנה מרשים ללא רגלים כלל, זאת בשונה מפרגולות עץ הדורשות תמיכה אנכית.

העניקו לעצמכם סביבת חצר מושלמת  

"היום יהיה גשום או שתזרח השמש?.." היתרונות המשמעותיים של פרגולות אלומיניום הם קירוי וצללה. אנחנו אוהבים את השמש ונהנים ממנה בכל השנה, אך מה לעשות, לפעמים אנחנו רוצים לשלוט בעניינים קצת יותר. לכן, בדרך כלל פרגולות מציעות חשיפה חלקית באמצעות לייסטים במרווחים קבועים. המהדרין מוסיפים הצללה חכמה המאפשרת פתיחה וסגירה על פי צורך ובכך ניתן לשלוט בעוצמת החשיפה לשמש. רבים מוסיפים גם חיפוי שקוף חלקית או באופן מלא, כתוצאה מכך אנו נהנים מהגנה מלאה גם מגשם

צילום: יח"צ

מעבירים את מרכז הבית החוצה אל פרגולת האלומיניום  

איזה כיף לבלות בחצר, אפשר לעשות כמעט כל דבר בחוץ. לבלות ביחד או לבד, לשים מוזיקה, לעשות מנגל ואפילו לפתוח בריכה מתנפחת. לצורך כך יש לקבוע את הפרגולה במקום אופטימאלי המתאים לצרכים שלנו. כל שנחוץ לשם כך זה להצטייד במצפן וחזון. איפה הייתם רוצים לבלות בחצר? קרוב לוודאי שתעדיפו את החצר האחורית שבה תקבלו יותר פרטיות ותוכלו לארח בכיף. עם זאת אין הכרח בכך וניתן לבחור את מיקום הפרגולה על בסיס סיבות חשובות אחרות. רבים יעדיפו לבחור את כיוון הפרגולה בהתאם לרוחות השמיים: פרגולה בצד דרום היא ממש חיונית במדינתנו שופעת השמש בעוד שפרגולה מצפון תסייע בעיקר בעצירת רוחות וגשמים. אם השמש מכה מלפנים ובזווית נמוכה ניתן לפתור את הבעיה על ידי הטיה של הפרגולה כלפי מטה. כשאין די בכך אז מוסיפים הטיה נוספת בקצה, זאת ניתנת לבניה ובקלות יחסית כשמדובר בפרגולות אלומיניום.

תכנון נכון של פרגולה ושימוש בחומרי איכות כמו אלומיניום משיג תוצאה מרשימה וכיפית לכולם. בהשקעה קטנה יחסית אתם מגדילים את שטח סביבת המחייה ומכניסים יותר ירוק לחיים.

למידע נוסף על פרגולות אלומיניום, גדרות אלומיניום ופתרונות אלומיניום צרו קשר עכשיו במספר 073-7969722 או השאירו פרטים באתר שלנו ונחזור אליכם בהקדם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה