בשנת 2012 מספר שיא של אשדודים שעברו להתגורר באשקלון



המחירים הגבוהים של מחירי הדיור באשדוד  והמרחק הקצר בין הערים גורמים לאשדודים לעבור לאשקלון. בשנת

המחירים הגבוהים של מחירי הדיור באשדוד  והמרחק הקצר בין הערים גורמים לאשדודים לעבור לאשקלון. בשנת 2012 697 אשדודים עברו לאשקלון.

אחד המקומות המבוקשים בשנים האחרונות מבחינת האשדודים בפרט ותושבי הארת בכלל היא עירנו אשקלון. מתחילת שנת 2010 עזבו את אשדוד לטובת אשקלון כ-1898 תושבים.

רובם זוגות צעירים ומשפחות צעירות, בארבעת החודשים הראשונים של שנת 2013 (נכון לסוף אפריל) עזבו את אשדוד לטובת אשקלון 323 תושבים, והמספרים עוד צפויים לגדול עד סוף השנה. רק לשם השוואה משנת 1984 עד 1990 באותם השנים רק 6 תושבי אשדוד עברו להתגורר באשקלון!!! אורי יליד אשדוד שגר עבר לא מכבר לגור באשקלון אומר "קניתי דירה חדשה לפני כשנה דירת  ארבעה חדרים חדשה באזור די טוב הסיטי קרוב לים ב 870 אלף שקלים, באשדוד לא מדברים אתך על דירה מקבילה בפחות ממיליון שלוש מאות, אומנם אני עובד באשדוד אבל יש לי אוטו מהחברה אז מבחינתי זה עוד 50 דקות נסיעה בכל יום (הלוך וחזור) כמו פקק קטן בתל אביב". מור רפאל מנהל השיווק של "פרימק באגמים"   מציג נתון מדהים לגבי תופעת מעבר אשדודים לאשקלון  בבניין אחד בתוך פרויקט "פרימק באגמים", שבו ייבנו 36 דירות, מתוכם נמכרו 27 דירות לתושבי אשדוד. גם הקבלנים ואנשיי הפרסום   בפרויקטי הדירות באשקלון מרבים לפרסם במקומונים של אשדוד ואף על שלטי חוצות ברחבי העיר, ממש מזמינים את האשדודים לבוא לאשקלון.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה