ריקי שי: שמעוני בגד בי בגידה משולשת, הוא צריך להתנצל



חברת המועצה, שראש העיר שלח לה מכתב הדחה ואתמול נערכה ישיבת דירקטוריון להדחתה כיושבת ראש החברה למתנסי"ם, מדברת ופותחת את הפה כפי שלא שמעתם אותה עד היום. על חיים סופר היא אומרת "לא התאים לו שאני עושה דברים לבד"

ד"ר ריקי שי, נשמעת יותר מאוכזבת מאשר נקמנית, יותר מתוסכלת בגלל היותה חברה בסיעתו של ראש העיר, איתמר שמעוני, שלדעתה בגד בה.  
אין ספק שהיא טעונה על הזלזול בה, לא רוצים לפגוש אותה, לא עונים לה להודעות טקסט, למרות שראש העיר אמר לה לדבריה "תחזרי מהנסיעה להודו ונשב לדבר".

את ישיבת הדירקטוריון אתמול היא אומרת ניהלו שלא כחוק והיא לא תחתום על הפרוטוקול ולא תקבל אותו. "חיים סופר בניגוד עיניינים והוא לא יכול לשמש גם אם זה זמני, מנכ"ל החברה למתנסי"ם". בכלל שמו של מנכ"ל העירייה עולה יותר מפעם אחת בראיון ולאו דווקא בקונוטציות חיוביות. "עושים דברים לא חוקיים. "בעירייה לא הבינו שהחברה למתנסי"ם היא לא עירייה".
אמש, ניסו להכניס את, חיה טופז, שמשמשת כבר בתפקיד של מנהלת חברה עירונית כדירקטורית בחברה, לטענת ריקי שי, זה ניגוד אינטרסים מוחלט והיא הוכנסה ללא הצבעה רק על ידי חיים סופר שהודיע על כך בישיבה". בסיום הישיבה הודיעה ריקי שי על התפטרותה מהדירקטוריון "אני לא ייסמנית" היא אומרת.
על צעדיה הבאים היא לא מתכוונת להרחיב את הדיבור אבל בין השורות היא יותר מרומזת שהיא תהיי עצמאית לחלוטין בכל ישיבות המועצה. אופוזיציה? עדיין לא, אבל היא לא תגיע לישיבות הקואליציה ותצביע כראות עיניה. "אם יגיע איתמר ויגיד לי, עשיתי לך עוול אני מתנצל, אני אקבל את ההתנצלות שלו" היא אומרת.
20 דקות ושלושים שניות מעניינות על מה שחושבת, ריקי שי, על הנהגת העירייה.
מן הסתם תגובת העירייה והנוגעים בדבר, תתפרסם כאן כאשר תגיע אלינו. צילום: גל חזיזה.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה