הסתיר אקדח בתחתונים וטען ״אין לי מושג איך זה הגיע לשם״



משטרת מרחב לכיש עצרה חברי כנופיה מאשקלון ושדרות אשר הייתה בדרכה "לסגור חשבון"

היום יוגש כתב אישום כנגד שלושה חשודים שעפ״י החשד היו בדרכם לסגור חשבון עם יריביהם. על גופם נתפסו: אקדח, תחמושת ו-2 סכינים. למרות שהאקדח נתפס בתחתוניו של אחד החשודים הוא אמר לשוטרים כשנתפס: ״אין לי מושג איך זה הגיע לשם״. מפקד משטרת מרחב לכיש נצ״מ אלי כזרי: ״פעילות איכותית שמנעה פגיעה בחיי אדם״.

בתקופה האחרונה זיהו בימ״ר לכיש סכסוך אלים בין 2 כנופיות עבריינים מקומיות. ״הסכסוך כלל מספר ניסיונות פגיעה הדדיים בין חברי הכנופיות, וזאת על רקע מאבקי שליטה וכוח ביניהם. כאשר הבנו כי מדובר בסכסוך אלים ומסוכן נכנסנו מיד לתמונה״, מציין מפקד היחידה סנ״צ יגאל קלימיאן אשר הוביל את הפעילות.

בשבועות האחרונים בלשי היחידה התחקו אחר עקבותיהם באמצעות פעילות סמויה. בתאריך 07.07.2015 במהלך פעילות מבצעית, זיהו בלשי ימ״ר לכיש את שלושת החשודים חברי אחת הכנופיות נוסעים יחדיו במונית למרכז הארץ. כשהגיעו לאחד הישובים באזור המרכז, זיהו הבלשים כי החשודים יורדים מהרכב ונעים לכיוון שטח נטוש. לאחר שלקחו את האקדח והתחמושת התחילו בנסיעה חזרה דרומה.

בשלב זה של הפעילות הבינו בימ״ר לכיש כי ייתכן והשלושה בדרכם לפגוע ביריביהם. באזור צומת גן יבנה תיקלו בלשי הימ״ר את שלושת החשודים והוציאו אותם מהמונית. בחיפוש שערכו על גופם נמצאו 2 סכינים. בתחתוניו של אחד החשודים מצאו הבלשים שקית ובתוכה אקדח ובכיס מכנסו מצאו תחמושת מתאימה. כשנשאל אותו חשוד לפשר אמצעי הלחימה על גופו ולכוונותיו, אמר: ״אין לי מושג איך זה הגיע לשם״.

שלושת החשודים, תושבי שדרות ואשקלון, נעצרו ונלקחו לחקירה במשרדי ימ״ר לכיש. במהלך חקירתם התברר כי אחד החשודים שוחרר ממאסר זה מכבר בגין עבירות אמל״ח וחשוד אחר שוחרר ממעצר בגין אירועי אלימות קשים. בתום חקירתם ולאחר שמעצרם הוארך מספר פעמים ע״י בימ״ש השלום באשקלון, היום צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדם כתב אישום בבית משפט מחוזי ב"ש בגין: קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות נשק.

מפקד מרחב לכיש במשטרה, נצ״מ אלי כזרי ציין הבוקר: ״פעם נוספת סוכל ניסיון חיסול חשבונות אלים בין עבריינים הפועלים באזור ע״י היחידה המרכזית של מרחב לכיש. מדובר בפעילות איכותית שמנעה פגיעה בחיי אדם, ואולי גם באזרחים חפים מפשע. חשוב לזכור שהמאבק בפשיעה החמורה אינו מסתכם בפעילות זו אחרת. זהו מאבק ארוך ומתמשך המעסיק אותנו יום יום, במשך כל ימות השנה. אני סבור כי עוד נכונו לנו אתגרים רבים בהתמודדות המורכבת מול אותם כנופיות אלימות, אולם כפי שהוכח לא אחת וגם בפעילות הזו- אני בטוח שנוכל להם״.

מצ"ב סרטון המתאר את מעצרם של החשודים כולל תפיסת האקדח בתחתוניו של החשוד.

קרדיט צילום: חטיבת דובר המשטרה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה