גנב משאית שנתפס מסר אליבי לחוקריו ופרט אחד לא לקח בחשבון



חשוד שכח שהתקין מקליט שיחות בפלאפון שלו, שם מצאו החוקרים את הקלטות שיחותיו במהלך המעשה

 חוקרי משטרת ישראל לא נדרשו הפעם למאמץ רב במהלך חקירת חשוד בגניבת משאית מאשקלון. לאחר שנעצר בסמוך לבאר שבע על ידי משטרת ישראל וחברת איתוראן, הועבר לחקירה במשטרה שם מסר גרסת אליבי ואף ביקש לחזקה על ידי מסירת מכשירו הסלולארי לבדיקה. למרבה הפלא, ככל הנראה זה שכח כי התקין במכשיר אפליקציה להקלטת שיחות, שם מצאו החוקרים את הראיות לכדי הכנת כתב אישום שיוגש כבר בימים הקרובים.

לפני מספר ימים התקבל דיווח במוקד מאה של משטרת ישראל על גניבת משאית מרצדס מאשקלון, וכי על פי האיתוראן המשאית עושה דרכה לכיוון באר שבע. ניידות המשטרה בשיתוף חברת האיתוראן הצליחו לאתר את המשאית בואכה מחסום מיתר כאשר נוהג בה החשוד, 25, שפרט לגניבתה נמצא כי גם נוהג בזמן פסילת רישיון נהיגתו לתקופה של מספר שנים.

לאחר מעצרו הועבר החשוד לחקירה במשטרה שם טען כי בסך הכל התבקש על ידי אדם אחר להעביר "בובקט" על המשאית בתמורה לסכום כספי של חמש מאות שקלים. במהלך חקירה נוספת שנערכה לחשוד בפני חוקרי מחלק התשאול במשטרת אשקלון בעת שהוטחו בו פרטים נוספים שנאספו על ידי החוקרים, מסר להם החשוד כי הוא מוכן שיבדקו את מכשירו הסלולארי על מנת לחזק ולתמוך את גרסתו. ככל הנראה פרט אחד אך די מפליל שכח החשוד, הוא התקין זה מכבר אפליקציה להקלטת שיחות הפלאפון במכשירו, וכל שנותר כעת לחוקרים זה להאזין לשיחות שניהל החשוד מרגע גניבת המשאית ועד לשלב מעצרו.

שיחות בהן נשמע החשוד בוחן את הסיכון להיבדק במחסום ומתאם את מעבר המשאית במחסום מיתר. בנוסף, נמצאו במכשיר הפלאפון תמונות של המשאית אותה גנב. בנוסף, החשוד קשר עצמו החשוד לעניין הנהיגה בתקופת פסילה וטען כי "חשבתי שזה לשלוש שנים" ובאותה נשימה הוסיף "אני נותן לאחר לנהוג ברנו כי יש לי פסילה". במהלך ימים אלו הוארך מעצרו של החשוד וכתב אישום יוגש כנגדו כבר בימים הקרובים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה