אמנויות: להורים כנראה לא איכפת



שבוע ימים שובתים התלמידים בבית הספר אמנויות בגלל הקמת כיתה א' נוספת. בגלל זה משביתים בית ספר? מסתבר שכן. אז מה באמת מסתתר מאחורי ההשבתה

עד כמה זה נשמע אבסורד שבגלל הקמת כיתה א' נוספת בבית הספר לאמנויות, הורי התלמידים החליטו להשבית את הלימודים עד לביטול ההחלטה.
 500 ילדים, מחציתם כבר יצאו לחופש אתמול, מושבתים זה היום השישי כאשר באופק אין פתרון לבעיה שבגינה ההורים השביתו את הלימודים.

למתבונן מהצד נראה הדבר תמוה עד כדי גיחוך שבגלל תוספת כיתה, מה שאמור לצמצם את כמות התלמידים בכיתה ל - 30, החליטו בועד ההורים שעדיף שהילדים התחנכו בבית ולא בבית הספר. נכון, יש את הבעיה של הממ"דים שאינם קיימים בבית הספר, אולם להורים הוצע פתרון לעבור לבית הספר "אור החיים", ההורים אחרי סיור במקום סירבו. למה?.
עד עכשיו זה נראה כמו מאבק קטנוני של ההורים על בעיות שאינם אפילו בתחום סמכותם להחליט, אז הכותרות היו מחמיאות מבחינתם והם קיבלו אנרגיות להמשיך את המאבק. מה שכחו ההורים? את הילדים, לא באוטו, בבית. 
בסופו של דבר צודקים אלה שהחליטו להרחיב בעוד כיתה את בית הספר ואפילו ממ"דים יבנו השנה ויהיו מוכנים לקראת חודש ינואר. בגלל זה להשבית?.
טוב, קיבלתם כותרות ועשיתם מזה אפילו אקזיט אישי ואני מקווה בשבילכם שזה אינו מאבק פוליטי, כמו שאמר ראש העיר כאן, אלא מאבק אמיתי, אבל מהנושאים שאתם מעלים לא משביתים 500 תלמידים ואפילו לא חמישה תלמידים. לא מתאים לכם מה שקורה בבית הספר? אולי תוציאו את הילדים משם או תטפסו על עץ אחר, כי העץ שטיפסתם עליו גבוה מידי, על פי הורים שביקשו מאיתנו לפרסם שהם פשוט פוחדים מהתגובה של ועד ההורים, הם לא רוצים להמשיך בהשבתה. אם אתם משרים פחד על הורים על מאבק כזה, משהו לקוי כנראה בהבנה שלי אתכם.
שחררו כבר ולכו לעבוד, כי אני מניח שההורים עובדים וגם לקחו חופש על חשבונם ממקום העבודה, כדי להיות על ילדיהם בבית בימי החופש הכפוי.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה