ובראש הכישלון איתמר שמעוני



נכון, יובל נעים הפף להיות כמו מורסה על קבוצת הפועל אשקלון, אי אפשר להבריא את הדבר הזה ולהעיף אותו מאשקלון והכל בגלל חמדנותו לכסף שאין לקבוצה וגם לא יהיה. ראש העיר אשם בכך וצריך להבין שרק הוא נותר בצידוד שלו במאמן. הכסף ציבורי, אדוני ראש העיר

 מזמן לא היה באשקלון מאמן שהציג עצמו כאילו מועמדותו להיות מאמן נבחרת ישראל, שאלה של רצונו בלבד, אחרת אלישע לוי כלל לא היה ממונה לתפקיד.
אין בכלל ספק שיובל נעים, עוזרו אלי לוי והנהלת הקבוצה אשמים במצבה של הפועל אשקלון, אבל יותר מכולם אשם בכך ראש העיר, איתמר שמעוני, שעשה הכל כדי להראות שאין ליובל נעים, תחליף ובזה שהקימו להקת מעודדות ליובל נעים גם אחרי כשלונות ואף קנו להם צעצועי עידוד, מוכיח שהם קנו את האוהדים בכסף, למזלם אלה קבוצה שלא מונה יותר מ-15 איש. אלה קובעים את הלך הרוח בקבוצה.

יש להפועל אשקלון, אלפי אוהדים שהם למעשה האנשים שצריכים להניע את המהלכים בתוך הקבוצה. הם לא צריכים לחשוש מאף אחד בלהקת המעודדות ולהביע את דעתם על כולם. אם תשתקו זו תהיה לגיטימציה לנעים ולהקתו להמשיך בביזיון שבוע אחר שבוע. אני מקווה שעוד ישארו אוהדים למשחק הבית הבא.
אשקלון ירדה ליגה. נקודה. אין כסף להביא אף שחקן אלא אם כן יתחילו בהנהלת הקבוצה לשים ערבויות אישיות ולא הייתי בונה על זה. הם מנהלים כספי ציבור בהפקרות וזה שמעלים את שמו של אורמוש שיציל את הקבוצה, מראה עד כמה הם חסרי הבנה בסיסית בכדורגל.
לא אורמוש ולא דאו ולא אף שחקן יציל את אשקלון אלא רק מהפכה בחשיבה של ראש העיר, איתמר שמעוני, שהתיק הזה כבד עליו גם בלי הבעיות המשפטיות בהן הוא נתון.
הגיע הזמן שראש העיר יחשוב גם על העיר אשקלון, שהרי לא רואים את שחקני הבית משחקים, לא רואים שמישהו חשב על העתיד של הקבוצה, ללא שחקני רכש, לא רואים שיש מישהו שחושב מחוץ לקופסה. דבר אחד רואים הכי הרבה, תבוסות שמביישות את העיר שכבר נראית מגוחכת ומסומנת כיורדת הבטוחה. אז מה נשאר לעשות?.
דבר ראשון להכניס לשער את ליאור חדריאן, שגם אם יספוג 4-5 שערים הוא יתחשל, אבל זה רק נניח, כי לדעתי הוא יכול היה למנוע 50% מהשערים שספר השוער המהולל שהביאו מבני יהודה. תודה לך אשקלון שקנית אותו, אומרים בבני יהודה וזה לא היה וינסנט אניימה, כמו שניסו למכור באשקלון בתחילת העונה. טעות? יאללה בסדר, כל מה שנעשה באשקלון עד עכשיו היה טעות, הכל.
צעדים מתבקשים לאור היכולת העלובה של הקבוצה, העלאת שחקנים שמתאמנים עם הבוגרים והם אשקלונים, להרכב הראשון, הקפצה מהנוער שלושה ארבעה שחקנים ולתת להם לשחק, לא לשבת על הספסל. לפחות אם יורדים ליגה שהשחקנים האשקלון יצברו ניסיון כדי שהקבוצה תשרוד  בליגה הלאומית.
דבר אחד אני בטוח, אם הקבוצה תרד ליגה, וכמו שזה נראה הם בדרך הנכונה, צריכים כולם ללכת הביתה, כולם ללא יוצא מהכלל. אין לכם מה למכור יותר כשאין כסף לקבוצה והיא על סף תהום. מבטיח לכם שלא אגיד שברחתם. יובל נעים? אל תדאגו לו, יכול להיות שהוא כבר סגר בבני יהודה.
בשבת הבאה, תארח מכבי תל אביב את הפועל אשקלון. נתראה בשמחות.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה