על מה בחר שמעוני שלא לענות ועל מה בחר שלא לענות



ראש העיר בראיון נדיר למקומון ״סטאר״ הוא גולת הכותרת של מקומוני סוף השבוע. עירייה בבלאגן. מייק אטדגי עושה קצת סדר

 סקירת עיתוני ומקומוני השבת בעיר אשקלון. תקרית במפרץ ... מדוע סירבה הספינה לשנות את מסלולה. ב-16 לאוקטובר 1977 תועדה שיחה שנערכה על גלי הרדיו בתדר מצבי החירום הימיים בין קבוצת ספרדים ואמריקאים במפרץ פיניסטרה שבמערב ספרד.

הספרדים: כלי שייט בלתי מזוהה, כאן 853-A, אנא הסבו את מסלולכם ב-15 מעלות דרומה על מנת למנוע התנגשות איתנו. אתם מתקדמים בדיוק לעברנו. המרחק – 25 מייל.

האמריקאים: 853-A המסלול שלנו קבוע מראש, אנו מציעים לכם לשנות את מסלולכם ב-15 מעלות צפונה, על מנת למנוע התנגשות איתנו. הספרדים: תשובתנו שלילית. אנו חוזרים ואומרים – שנו את מסלולכם ב-15 מעלות דרומה, כדי למנוע התנגשות. האמריקאים (קול אחר): כאן הקפטן, הספינה שלנו שייכת לארצות הברית של אמריקה. הסתובבו ב-15 מעלות לכיוון צפון, על מנת למנוע התנגשות. הספרדים: הצעתכם לא נראית לנו אפשרית או מתאימה. אנו מייעצים לכם לסטות ב-15 מעלות דרומה ממסלולכם, על מנת למנוע התנגשות, המרחק – 20 מייל. האמריקאים (בקול רם ונימה זועפת): מדבר הקברניט ריצ'רד ג'יימס הווארד, מפקד נושאת המטוסים USS LINCOLN של צי צבא ארצות הברית של אמריקה.

ספינתנו היא השנייה בגודלה בצי צבא ארצות הברית. מלווים אותנו: שתי משחתות, 20 מטוסי קרב, ארבע צוללות וספינות תמיכה ולוחמה אלקטרונית. אני לא "מייעץ" אלא פוקד עליכם לשנות את מסלולכם ב-15 מעלות צפונה. במידה ותמשיכו לסרב ניאלץ לנקוט באמצעים הנדרשים כדי לספק ביטחון לספינתנו.

שנו את מסלולכם ברגע זה! הספרדים: מדבר חואן מנואל סאלס אלקאנטארה. אנחנו כאן שני אנשים. באשר לליווי - מלווים אותנו: כלב, ארוחת ערב, שתי פחיות בירה ותוכי, אשר כרגע ישן. באשר לתמיכה: אנו נתמכים ע"י תחנת רדיו "Cadena Dial de La Coruna" וערוץ רדיו ימי 106. אין בכוונתנו לשנות את מסלולנו בהתחשב בעובדה שאנו נמצאים ביבשה. אנחנו מגדלור 853-A אשר על חוף מפרץ פיניסטרה, במחוז גאליציה, בספרד. באשר לגודל, אין לנו שמץ של מושג מה גודלנו בין מגדלורי ספרד.

אתם יכולים לנקוט בכל האמצעים המזורגגים שנראים לכם כנחוצים, ולעשות כל העולה על רוחכם על מנת לספק ביטחון לספינתכם המחורבנת, אשר תתרסק לחתיכות בהתנגשות עם הסלעים שבחוף בעוד מספר דקות. לכן, אנחנו שוב ממליצים לכם לעשות את הדבר ההגיוני – לשנות את מסלולכם ב-15 מעלות דרומה, על מנת למנוע התנגשות. המרחק – 10 מייל.

האמריקאים (לאחר המתנה של דקה): משנים מסלול, תודה 853-A... הסקירה תעסוק בנושאים החשובים הבאים:

1. ראש עיריית אשקלון בראיון יוצא דופן!! לשאלות הקשות ביותר שמעוני משיב ב _______!!!! מסתבר שגם לנרקסיזם יש בלמים!!!

2. המקומונים בעיר אשקלון שהיו החמצן והדלק של הנרקסיזם...מחשבים מסלול מחדש!! ה A-853 'סטאר' מפעיל חימוש כבד ופשוט מרסק את שמעוני!!

3. תקציב עיריית אשקלון לשנת 2017 כ 1.6 מיליארד שקל.... מה שלא מספרים לתושבים שלעיריית אשקלון חובות של רבע מיליארד ₪!!! האופוזיציה טוענת שסך הכל מדובר בהעתק הדבק מהשנה שעברה.

4. סיעת 'אחדות בתכלית' מציגה "מפגן כוח" במוצאי שבת האחרונה מדליקים נר ראשון של חנוכה ב 'אולמי אגמים' ... יו"ר הסיעה תומר גלאם אומר "יש לי שותפים אמיתיים, איכותיים ואני איתם כברת דרך ארוכה"!!! על פניו נראה שבויה לא שמע על הקביעה המפורסמת שמוות וחיים ביד הלשון!!!

5. סיעת אחדות בתכלית לאחר "מפגן הכוח" במוצאי שבת מתחילה בתהליך התרסקות כואב... ביום ג' השבוע בשעה 10:38 יורם שפר מתפטר מהקואליציה ועובר לאופוזיציה!! למי שלא יודע יורם שפר הוא מספר 2 בסיעת 'אחדות בתכלית' או לפי 'בויה' "שותף אמיתי ואיכותי"!!! איכותי? כן!!!! שותף?לא!!!!

6. מאות חברי מרחב אשקלון של ההסתדרות חגגו כמידי שנה מסיבת חנוכה שנתית... בתמונה יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון רמי גואטה עם יו"ר וועד עובדי עיריית אשקלון ארמו וקנין וחבר הוועד דודו ז'אנו... מדובר בשלושה אנשים חזקים מאוד שכל כולם למען עובדי עיריית אשקלון!!!!

7. ביום א' הקרוב בתאריך 1/1/2017 קבוצת ח.א.ש בטחון בראשות צביקה בן שבת מתחילה להפעיל את 'מוקד הצבי' המשוכלל... אלפי לקוחות חדשים וותיקים יחוברו ע"י צוותים מקצועיים ומתוגברים.. ניואנסים מכתבה באחד המקומונים מוכיחה לחץ אטומי במוקד של קבוצת נ.ג'אן... חובה לחדד לכולם שהפרנסה נקבעת אך ורק ע"י בורא עולם!!!!

8. שמעוני בהצהרה מנותקת מהמציאות :" אתמודד בבחירות".... הרב ברדא ממשיך באותו קו ומכריז : "אנחנו רוצים להנהיג את העיר באחדות" ברדא מסמן את 'בויה' בתור ראש העיר הבא!!! מה שבטוח שכבר שלוש שנים יש אחדות ושותפות אמיתית בין שמעוני ל 'בויה' בריסוק העיר אשקלון!!! הישיבה על הכסא כסגנו בשכר של שמעוני הופכת את גלאם לשותף מלא ואשם במצב האנוש של העיר אשקלון!!!!!

9. מכרז מספר 78/2016 דרוש/ה בודק/ת תב"ע במשרה מלאה באגף התכנון במנהל הנדסה... הדרישה 'הנדסאי/ת בניין' !!!מוזר מאוד מאחר ויש עובדת עירייה וותיקה ומוכשרת מאוד שבאורך פלא קצצו לה את הכנפיים!!!!

10. 'כאן דרום'..... עמוד 22 תקציב 2017 : 1.3 מיליארד וחובות של רבע מיליארד שקלים... ראש העיר איתמר שמעוני, בישיבת המועצה השבוע :" בתקציב 2017 החזון הופך למציאות"

חברת המועצה ד"ר ריקי שי :" החזון נשמע עכשיו כמו בדיחה לא מצחיקה" מועצת העיר אשקלון אישרה השבוע את תקציב העירייה לשנת 2017... התקציב עומד על סכום של 1.307 מיליארד שקל... יחד עם זאת הלוואות העירייה נכון לסוף שנת 2016 עומדות על כ 250 מיליון שקל... בכל חודש מחזירה העירייה שני מיליון שקל!!! תושבי העיר אשקלון היקרים...

עיריית אשקלון מחזירה בכל שנה 48 מיליון שקל הלוואות!!! כרגיל שמעוני בעזרת "התוכי המדבר" מבטיחים 14 כיתות גן... 21 מעונות יום... שיפוץ בית הספר 'מעיין שרה'.. ועוד אינני רוצה להאריך הסקירה ולכן בתגובות אוכיח לכם שסך הכל מדובר בהעתק הדבק אמיתי!!! שמעוני אומר :" בתקציב 2017 אנחנו רואים למעשה כיצד החזון שדיברנו עליו בשלוש השנים האחרונות הופך למציאות"  שמעוני, אתה רוצה לפתוח דיון על 10,000 מקומות עבודה ו 26 תלמידים בכיתה ובניית בניין העירייה באפס שקלים או שאתה מעדיף להתרכז בדיונים בבית המשפט? מנגד חברת האופוזיציה ד"ר ריקי שי תקפה את התקציב ואמרה:" רוב סעיפי התקציב הם 'העתק הדבק' משנה קודמת וחלקם אף משנתיים קודמות וזה מאכזב מאוד. אין הסבר לאן הלך התקציב שיועד לפרוייקטים שונים ומה נעשה איתו? ( ריקי זו שאלה ללה"ב 433 בטח לא לשמעוני וחבורתו!! אם סופר שומר על זכות השתיקה למה את מצפה בדיוק?)...

ראיתי שיצא מכרז למדידה מחודשת של בתי מגורים ומשום מה שכולם צריכים לשלם ארנונה נוספת, זאת בנוסף לחניה ... צהרונים.. קנסות מכל עבר.. והתושב ישלם! ( את זה ריקי את צריכה לשאול את 'דורה דורה' שתסביר לך מאין בדיוק היא מתכוונת להחזיר 48 מיליון ₪ כל שנה) אז חזרתי שוב לחזון ראש העיר, אולי משהו ממה שהבטחנו לציבור עוד נותר. החזון נשמע עכשיו כמו בדיחה לא מצחיקה בכלל"....

ריקי היקרה צודקת בהחלט ולכן בחרתי לך בדיחה מצחיקה ... שם הבדיחה " הצוללת של עיריית אשקלון" בתא מעצר אחד בכלא צבאי, נפתחת הדלת וזורקים לשם חייל..האסירים שבתא מתעניינים מה הוא עשה שבשל כך הוא במעצר.. החייל עונה שהוא שבר חלון.. האסירים שוב מתעניינים ושואלים כמה זמן הוא קיבל בפנים.. החייל עונה: מאסר עולם..מאסר עולם?? הם שואלים.. בגלל שבירת חלון? למה?והחייל עונה- שברתי חלון בצוללת!!!

באותו עמוד שפר פורש לאופוזיציה הוא טוען :" החזון לעיר בריאה ואיכותית נרמס" יורם שפר חבר המועצה הכי ירוק מחה על הפגיעה התקציבית בתחום איכות הסביבה ונטש את הקואליציה בזעם. הנהלת העירייה דרשה לפנות מייד את לשכתו

 הנהלת העירייה זה סופר&שמעוני&מור... ככל הנראה לעין זו החלטה של הרוע והכוח!!! סופר=רוע.. מור=כוח!!! חבר המועצה שפר יושב איתם בקומה 4 במשך שלוש שנים ואך ורק בגלל שהוא פורש לאופוזיציה בוער להם לפנות מיידית את לשכתו!! התנהגות והתנהלות של עכברים מורעלים באמת!!! פוסט מסודר שלי בעניין ההתפטרות של שפר עלה השבוע..

מומלץ לקרוא כדי להבין שהסיבה היא לא הסיבה ששפר טוען !!! איכות סביבה אין בעיר אשקלון נקודה! תחנת הכוח הפחמית ממשיכה לזהם... קצא"א ממשיכה להתרחב... העיר אשקלון מלוכלכת  המצוק ממשיך לקרוס ועוד ועוד ועוד...את הסיבה תקראו בפוסט!!! חבג האופוזיציה שלמה כהן התייחס להתפטרותו של שפר ונימוקיה ואמר :" זו עדות והוכחה נוספת לסיוט השלטוני הכושל שממנו סובלת העיר אשקלון. אני מקווה שהמעשה של יורם יסחף אחריו חברי מועצה נוספים"...

תגובת "התוכי המדבר" :" צר לנו על החלטתו ... אנו נחושים להמשיך קדימה לפתח ולחזק את העיר.... "  מעניין שעם "הצער" שלכם יש לכם זמן לדרוש משפר לפנות מיד את לשכתו עמוד 24 הרב יצחק ברדא רוצה להנהיג את העיר בעזרתו של 'בויה' את הדברים אומר הרב ברדא בהדלקת נר ראשון של חנוכה וזאת ככל הנראה כתגובה לדבריו של שמעוני באותו עמוד שמצהיר "אתמודד בבחירות 2018"

 זה נשמע כמו 'קרקר נגד קרקר'  עיתון מעולה מגמה אובייקטיבית ציון מעולה. 2. 'ידיעות אשקלון' .... עמודים 24 ו 25 הכותרת "חולץ פקקים" בהשקעה של כמיליארד שקל מתכננת עיריית אשקלון לשים קץ לעומסי התנועה הכבדים בעיר... על פי התכנון בשלוש השנים הקרובות ייסללו מנהרה.. כביש יציאה צפוני... נתיבים חדשים ומעגלי תנועה ואף יוקם גשר להולכי רגל... המטרה : להכין את התשתיות לקליטתם של עשרות אלפי התושבים שצפויים להגיע עם הקמתן של תשע שכונות חדשוץ במסגרת הסכם הגג....

הכתב שמוליק חדד שבין דבר או שניים בפוליטיקה אומר :" לגזור ולשמור"!!! תגידו לי בבקשה שמעוני וחבורתו מה קורה עם התשתיות הישנות וההרוסות? היכן יעבדו אלפי התושבים החדשים אם אפילו מקום עבודה אחד לא הצלחתם לייצר במשך שלושת השנים הכושלות שלכם? הבטחתם 10000 מקומות עבודה נכון? יש לכם אפשרות בעזרת עוד "תוכי מדבר" שלכם הגברת לילי קידר להוציא פוסט מסודר ומוכח בנושא? אההה סליחה קוראים יקרים למי שלא מכיר את לילי...

בתאריך 5/8/2015 נבחרה מנהלת חדשה לאגף לקידום תעסוקה ותעשייה!! לילי קידר, תושבת אשקלון וסא"ל במילואים, היא הזוכה במכרז הפומבי שהתפרסם לתפקיד מנהלת האגף לקידום תעשייה בעיריית אשקלון, לאחר שגברה על 17 מועמדים שניגשו.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "תחום התעסוקה נמצא בסדר עדיפות גבוה והחלטתי להקצות משאבים גדולים בכדי להרחיב את האפשרויות בתחום. אני מאחל ללילי הרבה הצלחה בתפקידה, מצפה לה עבודה רבה, שתחל במיפוי בתי העסק הפועלים כיום באשקלון והצרכים שלהם ובהמשך תבנה תוכנית רב שנתית שתיתן מענה לנושא התעסוקה בעיר". לילי קידר: "אני שמחה ונרגשת לקבל על עצמי את התפקיד החשוב, רואה בו אתגר גדול הנושא באחריות רבה.

אעשה הכל כדי לעמוד במשימה ולתרום מניסיוני וכישורי בקידום התעשייה והמסחר בעיר ואהיה קשובה לתושבים. מטרתי היא לסייע במימוש חזון ראש העיר להביא את אשקלון להיות מוקד משיכה בתחום התעשייה, המסחר והתעסוקה למען כלל תושבי העיר".... לילי היקרה את נרגשת ומתרגשת..."גברת" על 17 מועמדים... שמעוני כרגיל מבלבל את המוח... בפועל לא הצלחתם לייצר אפילו מקום עבודה אחד!!! בחרתי "פרוייקט" אחד שסיומו לפי "החזאי" של קומה 4 בשנת 2018 הוא צומת שדרות ירושלים - רחבעם זאבי ... העבודות יכללו פיתוח, סלילה, תאורה וגינון להקמת מעגל תנועה!! רגע רגע... שמעוני לא טען לפני הבחירות שבני וקנין בונה כיכרות? סך הכל יפה מאוד ששמעוני וחבורתו ממשיכים החזון של וקנין!!!

עמוד 28 שפר התפטר... יורם שפר עוזב את הקואליציה .... הוא טוען "הבנתי שאין לי אפשרות להשפיע" הוא מסביר ומספר על אכזבה קשה מאוד משמעוני :" רק לפני שבועיים כתב לי שמעוני שאני גבר. הוא צריך לעשות חשבון נפש"  שפר, אתה לא זקוק לשמעוני כדי לדעת שאתה גבר...את יכול לבדוק לבד!! עיתון מעולה עם מגמה אובייקטיבית ציון מעולה.

3. 'אובייקטי'... עמודים 13 עד 18 קומוניקטים... עמודים 22 ו 23 קומוניקט של תקציב 2017.... בן חיים אני לא רואה בתקציב את תקציב ההדפסות והבלונים שאתה מספק לעיריית אשקלון עמודים 24 עד 28 קומוניקטים של עיריית שדרות... עמוד 29 שמעון בן חיים פותח בתאריך 11/1/17 חנות פיצוחים... פירות יבשים...קטניות...מיני

מתיקה...חטיפים....שוקולדים... משקאות ועוד... בהצלחה חבר יקר... מקומון/מגזין "אובייקטיבי" בהחלט!!! סוג של "תוכי מדבר" מקצועי!! מגמה לקקנית בהחלט.... ציון נכשל!! נ.ב בן חיים מדוע אין השבוע מתכון של חביתה לפחות!!

4. סקופ... עמודים 14 עד 16 תקציב 2017.... עמוד 18 מאות בכנס שערכו גלאם ואטיאס ... הרב ברדא אמר :" אנחנו רוצים להנהיג את העיר באחדות" לפני שאני ממשיך יש לשים לב היטב באיזה כתבות מופיע שם "הכתבת" קרן אור אזולאי ובאיזה לא!!! את הכתבה הזו ערך איתמר יזרעאלי!! הסיבה? אסור ל "כתבת" להופיע בכתבות שמביכות או מרגיזות את שמעוני!!!! מאות מתושבי העיר הגיעו במוצאי שבת לאולמי 'אגמים' להדלקת נר ראשון של חנוכה עם הרב ברדא ... תומר גלאם... יורם שפר... חי דהרי ... משה אטיאס ... שר הבינוי והשיכון ועוד... מי שהתכבד בהדלקת הנר זה הרב ברדא שאמר " באנו להעביר מסר של אחדות שלטונית ואנחנו רוצים להנהיג את העיר באחדות הזו. אנחנו דבקים בדרך של האחדות ומי שרוצה מוזמן להצטרף אלינו" ... כבוד הרב הייתי קונה את זה אם שמעוני ואפי מור היו מוזמנים!!!! מי שאמר את הדברים המעניינים ששלושה ימים לאחר מכן מתבררים כהזויים הוא תומר גלאם :" יש לי שותפים אמיתיים איכותיים ואני איתם כברת דרך ארוכה" ... ביום ג' השבוע יורם שפר התפטר מהקואליציה ועבר לשורות האופוזיציה בראשות חושף השחיתות שלמה כהן!!! שוב פעם אני מזמין אתכם לקרוא הפוסט שלי מהשבוע לסיבת עזיבתו של שפר... אני טוען ששפר מצא חלון הזדמנויות נדיר לנקום בגלאם!!! מהרגע הראשון החיבור בין השניים לא היה הגיוני!!! אני שם לב שהאש שהדליקה את הנר הראשון אוחזת בגלימתו של הפטרון של הסיעה....

סיעת 'אחדות בתכלית' מתחילה בתהליך כואב של קריסה והתרסקות!!! חבר סיעה בכיר שמילא שורה של תפקידים בכירים בעיריית אשקלון שעובר מהקואליציה לאופוזיציה זו הבעת אי אמון בשמעוני ובטח ביושב ראש הסיעה גלאם!!! עמוד 23 שני האנשים החזקים בוועד עובדי עיריית אשקלון יו"ר הוועד ארמו וקנין ודודו ז'אנו בתמונה משותפת עם יו"ר וועד העובדים במרחב אשקלון רמי גואטה... התמונה ממסיבת חנוכה שנתית... חברי הוועד של עיריית אשקלון יחד עם רמי ועם עו"ד אלרואי צמח עושים עבודת קודש למען עובדי עיריית אשקלון "שנהנים" משלטון גרוע ופרוע!!!! עמוד 24 שפר מתפטר וטוען "לא רואה בשלטון שותף. אני מתפטר"!!! עמוד 34 בכיר השב"כ לשעבר עדי כרמי מגיע לנהל את ח-א-ש של קבוצת נ.ג'אן... עדי טוען שהם קיבלו חברה בהתרסקות.. חברה לא משלמת משכורות...

רכבים במצב רעוע.. נורמות אבטחה גרועות... עדי, בוא נעשה מעט סדר בדברים! לפרגן ולשווק למעסיקים שלך ניסים ומשה ג'אן זה נכון וחובה לעשות!! ( אני אישית שומע על מעשי חסד שניסים עושה בסתר ועל כך אני מצדיע לו ומאחל לו שהוא וכל יוצאי חלציו יבורכו מפי עליון) יחד עם זאת לנסות להקטין ולהמעיט בערכו של השני זה לא נכון ואסור לעשות!!! בעניין הרכבים קבוצת ג'אן רכשה את המוקד בלבד ללא הרכבים כך שטענתך לא לעניין.. ואם כבר צביקה בן שבת היה רוכש תמיד את הטוב והמפואר ביותר!!! לא אמשיך משום שזה מיותר רק אציין שאמונה שפרנסה היא מהבורא ייתברך הייתה חוסכת חלקים בכתבה!! אמש נקבעה המזוזה במוקד הצבי ונערכה הדלקת נר שישי של חנוכה עם חברים יקרים ואהובים... ביום א' הקרוב מוקד הצבי של בעל קבוצת ח.א.ש בטחון צביקה בן שבת יחל פעילותו ואני מעריך שתהיה נהירה המונית לכיוונו... גם זה לא צריך להדאיג אך אחד מאחר שאנו מבינים שהפרנסה מאת ה'... אני אישית מאחל לניסים ומשה ג'אן ולצביקה בן שבת הצלחה ופרנסה בכבוד... עדי היקר הכתבה וחלקים במלל משדרים לחץ והיסטריה.. חבל... מקומון עם מגמה משתנה ציון עובר.

5. 'סטאר'..... עמודים 16 ו 17 כתבה/קומוניקט על תקציב 2017... עמוד 18 ביקורת של האפוזיציה על התקציב... עמודים 24 ו 25 הדלקת נר ראשון של חנוכה של סיעת 'אחדות בתכלית' יחד עם משה אטיאס באגמים.. בלט בהעידרו שמעוני!!! מי שאמר הדברים הכי נכונים זה חבר המועצה משה אטיאס :" לכל צעיר בעיר יש על מי לסמוך ושישנה כתובת לכל הבעיות..."עמודים 26 עד 28 העיתון אשר ניסה בכל דרך אפשרית לראיין את שמעוני נתקל בסרוב מוחלט!!! העיתון יחד עם עורך מעולה וכתבת מוכשרת לא התייאשו ושלחו לשמעוני את השאלות בתקווה שהוא יחזיר תשובות....ברגע שגם מהלך זה לא צלח...העיתון מפרסם את השאלות וברור שהתשובות הן ________!!!!! מי היה מאמין שעיתון שבזמנו היה קול שופר לנרקסיזם חולני של שמעוני יהפוך באחד מן הימים למכונת מלחמה משומנת!!! מסתבר שגם לנרקסיזם יש קווים אדומים... הסיבה? חלק גדול מהשאלות מרסקות את שמעוני!! אחת מהשאלות: "עבדת כל כך קשה והגשמת את חלום חייך להפוך לראש עיר. בשנתיים שחלפו עד להתפוצצות הפרשה קידמת לא מעט תחומים בעיר והפכת למוכר ברמה הארצית. האם אינך חושש מכך שעמלך יירד לטימיון במידה ותימצא אשם ויוטל עליך קלון? התשובה? _________!!!! שאלת השאלות שמסקרנת רבים היא: " בישיבת המועצה האחרונה לפני מעצרך ב 4 לינואר השנה התבטא חבר האופוזיציה שלמה כהן ואמר כי זוהי הישיבה האחרונה שלך. פחות מיממה לאחר מכן נעצרת. עד כמה לדעתך היה מעורב כהן בחקירה בעניינך? התשובה? _____!!! עיתון מעולה עם ציון מעולה.

6. 'קול העיר אשקלון'... עמודים 12 ו 13 כתבה על התקציב והתפטרותו של שפר.... שפר אומר :" לא אמרתי את המילה האחרונה בפוליטיקה"!! עמוד 14 סגן ראש העיר תומר גלאם אומר :" קיבלנו תקציב של 10 מיליון ₪ ונסייע לתושבי השכונות" כל הכבוד והתשבחות 'בויה'!!! כעת נעבור לשורות הקטנות .. הסכום הוא 2 מיליון לשנה למשך 5 שנים!!! אם עיריית אשקלון מחזירה כל חודש 2 מיליון שקל הלוואות הרי שלא נשאר כלום!!!! עמודים 22 עד 25 קומוניקט על תקציב 2017.... עמוד 31 דף פרסום של גרעיני עפולה של שמעון בן חיים במקומון של יואל דוידי...  וואלה חזון אחרית הימים... בן חיים יצאת גבר גבר בחקירות בלה"ב 433!!!! עמוד 32 כתבה שהכותרת שלמה למה עסקים בעיר נסגרים? בשבועות האחרונים סגרו עסקי מזון רבים באשקלון את שעריהם .... עצוב!! מקומון עם מגמה משתנה ציון עובר. קוראים יקרים... זוכרים התקרית במפרץ? יפה.... אתם מבינים שרובם בסופו של דבר מחשבים מסלול מחדש אפילו אם הם חושבים שהם חזקים!! התפטרותו של יורם שפר והצטרפותו לאופוזיציה מוכיחה שאין אחדות ובטח אין תכלית בישיבה בקאואליציה שמשרתת שלטון והנהגה גרועים!!!

ביום א' הקרוב 'מוקד הצבי' מתחיל בפעילות חשובה ואיכותית... אמש בהדלקת נר שישי של חנוכה במוקד הצבי נשא דברים מרגשים ועמוקים כבור הרב יעקב אביטן.. שבחר לצטט חלקים ממזמור שיר חנוכת הבית בתהילים .... אני בחרתי להעלות כל המזמור הכל כך חכם ונכון... המטרה? תובנות לחיים !!! א מִזְמוֹר שִׁיר חֲנֻכַּת הַבַּיִת לְדָוִד. ב אֲרוֹמִמְךָ יְהוָה כִּי דִלִּיתָנִי וְלֹא שִׂמַּחְתָּ אֹיְבַי לִי. ג יְהוָה אֱלֹהָי שִׁוַּעְתִּי אֵלֶיךָ וַתִּרְפָּאֵנִי. ד יְהוָה הֶעֱלִיתָ מִן שְׁאוֹל נַפְשִׁי חִיִּיתַנִי מיורדי [מִיָּרְדִי] בוֹר. ה זַמְּרוּ לַיהוָה חֲסִידָיו וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ. ו כִּי רֶגַע בְּאַפּוֹ חַיִּים בִּרְצוֹנוֹ בָּעֶרֶב יָלִין בֶּכִי וְלַבֹּקֶר רִנָּה. ז וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְשַׁלְוִי בַּל אֶמּוֹט לְעוֹלָם. ח יְהוָה בִּרְצוֹנְךָ הֶעֱמַדְתָּה לְהַרְרִי עֹז הִסְתַּרְתָּ פָנֶיךָ הָיִיתִי נִבְהָל. ט אֵלֶיךָ יְהוָה אֶקְרָא וְאֶל אֲדֹנָי אֶתְחַנָּן. י מַה בֶּצַע בְּדָמִי בְּרִדְתִּי אֶל שָׁחַת הֲיוֹדְךָ עָפָר הֲיַגִּיד אֲמִתֶּךָ. יא שְׁמַע יְהוָה וְחָנֵּנִי יְהוָה הֱ‍יֵה עֹזֵר לִי. יב הָפַכְתָּ מִסְפְּדִי לְמָחוֹל לִי פִּתַּחְתָּ שַׂקִּי וַתְּאַזְּרֵנִי שִׂמְחָה. יג לְמַעַן יְזַמֶּרְךָ כָבוֹד וְלֹא יִדֹּם יְהוָה אֱלֹהַי לְעוֹלָם אוֹדֶךָּ. קריאה מהנה..חודש טוב.. ושבת שלום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה