טוב שיש מחצית שניה



אפילו על קבוצה מליגה א' היה קשה לאשקלון והכל במחצית הראשונה. יפו נתנה להם פייט רציני והפנים של המאמן האשקלוני, יובל נעים, בירידה מהמגרש במחצית, היו אלוהים ישמור, לעבר האוהדים שהעלו על דל שפתם את המילים "בוז" ו "תתפטר"

 נכון, סופרים את הכסף במדרגות ואנשים אפילו מבינים למה הכוונה. בואו נתייחס למחצית הראשונה המחרידה שהציגה הקבוצה מליגת העל מול הקבוצה מליגה א', מכבי יפו ולא למחצית השנייה, כי אשקלון ניצחה בסופו של דבר וזה מה שקובע.

אבל המחצית הראשונה (0:0) הייתה שערורייתית יותר גרועה מהתצוגות בליגת העל. אין קשר בין קבוצת כדורגל לליגת העל. באה קבוצה, בלי יומרות בכלל ופוגשת באוסף מקרי של שחקנים שגם לבשו את תלבושת הקבוצה. בשם אומרם אפשר להגיד שאוהדי הקבוצה כמעט כולם, כולל אלה שתומכים ביובל גם אם יוריד את הקבוצה ליגה, קראו לו להתפטר, אז אולי באמת הקבוצה חשובה להם יותר מיוקרתו של המאמן, אבל אי אפשר להיות כל הזמן בעדו גם כשהוא מוביל את הקבוצה חזרה לליגה הלאומית.

לדעתי בלבד כנראה, אם אשקלון לא הייתה מנצחת, הגולל היה נסתם על יובל נעים. בירידה מהמגרש בתום המחצית הראשונה, 99% מהקהל קרא לו להתפטר וקרא קריאות בוז, נעים הסתכל עליהם, אולי כדי לראות מי הקהל שמעז לקרוא לו להתפטר, מבט זועם כאילו רצה לומר ״דיר בלאק״. 

השיא היה שלמרות הניצחון (5:2) ירד המאמן עם הקריאות "תתפטר תתפטר תתפטר" ואם לא הבנת את זה שלוש פעמים, יובל, הנה הרביעית "תתפטר".

אם לציין שחקנים מסויימים, הרי הרוב ששיחקו היו לולבים, המעט שהיו בגדר הסביר הם רודי חדד, רק אל תחשבו שוב שהוא מתאים לליגת העל, השוער, ליאור חדריאן, חיים איצרין, טל מכלוף, ומתן חוזז. על השאר לא נרחיב את הדיבור. התייחסות מיוחדת לשחקן הטרי, בן אז'ובל, לא משהו.

ביום שלישי, תגיע לכאן בית"ר ירושלים למשחק ליגה, לא היריבה הכי נוחה לקבוצה כושלת, אבל גם לא היריבה של הפועל אשקלון בליגה, כך שאם תפסיד הפועל אשקלון, זה עדיין לא יחרוץ את גורלה סופית, אבל היא בהחלט תעקוב אחרי הקבוצות בתחתית והתוצאות אותן ישיגו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה