מי זה היה שהחליט שמסיקה וחדד יכולים לחפש קבוצה?



אין ספק שאשקלון שיחקה הרבה יותר טוב מרעננה והניצחון מוצדק. לא הורגש חסרונו של אף שחקן. אשקלון צריכה להודות לשלושה שחקנים, השניים שבכותרת והשלישי הוא מתן חוזז. בתמונה: רודי חדד

כמה שכל התאוריות יכולות להתפוצץ בפרצופו של איש אחד במערכת שנקראת הפועל אשקלון.

שחקנים שהיו בחזקת צעד וחצי מחוץ לסגל של הפועל אשקלון, פתאום הפכו לבורג המרכזי של הקבוצה וטוב שכך, משום שאדם אחד שמחליט במערכת מקבל בומבות רציניות לפרצוץ.

בואו נתחיל עם הבלם, טל מכלוף, שמקומו בקבוצה היה מעורער עד המשחק המפורסם מול מכבי תל אביב, שהוליד תיקו אפס במגרש בנתניה ומכלוף לטעמי היה המצטיין במשחק ורק שאלתי ביום שלמחרת, האם יובל נעים מכיר בכלל את היכולת של השחקנים שבסגל, או שהוא רוכש על פי סוכנים ואחד מהם נמצא במערכת והוא לדעתי גם אחד מספקי השחקנים להפועל אשקלון. מכלוף לא יצא מאז המשחק מההרכב של אשקלון כדי שמאמן הקבוצה, יובל נעים, לא יצא פארש.

מכירים את ריף מסיקה? כן ההוא שאתמול היה המצטיין במשחק, יחד עם חוזז וחדד. אבל מסיקה היה יותר טוב גם מהשניים האלה. אז ככה, מסיקה כבר חיפש קבוצה לעבור אליה לאחר שהמאמן אמר לו לך תחפש קבוצה, אתה משוחרר והוא אכן חיפש ואף היה במגעים עם הפועל קטמון. רודי חדד, שחקן מצויין שלא היה בשיא כושרו בתחילת הדרך, נכנס לעיניינים והוא כעת, הפליי מייקר של הקבוצה ומצדיק את הישארותו. נכון, גם לו יובל נעים, רצה להראות את הדרך החוצה.

לאלה שאיכזבו: אז'ובל, מי המליץ עליו? מי בדק אותו? מי החליט שהוא ראוי להגיע לכאן? יובנוביץ', ממש לא השחקן שדיברו שהגיע לאשקלון שחקן שלא קם בעיר עדיין. נכון, יובל נעים. למה לגבי עצמו הוא לא מחליט נכון?. שום דבר מההשגים לא עומד לך עדיין. אגב, מקווה שתחליט שחדד ומסיקה ישראו כאן. הערך המוסף הוא בדיוק כמו ברוך דגו שהניסיון שלו בא לידי ביטוי.

טוב, אין עם מי לדבר באשקלון בנושאים המקצועיים, הכל יכול ימשיך להיות הכל אבו עלי. הכל תלוי מה יקרה בסוף החודש עם ראש העיר, איתמר שמעוני היה אם הוא יאלץ להתפטר, מאמין שתם עידן נעים באשקלון. הלוואי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה