גולן החוקר: מה שקורה עם האקס



מה באמת עושה בת הזוג עם האקס כשהיא מגיעה לנסיעות עבודה בישראל?

על צג הטלפון שלי, הופיעה שיחה נכנסת מחו״ל. מעבר לקו, היה עופר שהציג את עצמו בקצרה ובסיום החל לספר לי על הזוגיות שלו ושל עדי חברתו כשהם מתגוררים בעיר בירה אירופאית. שניהם לומדים ועובדים בעיר במשך שנתיים והתכנון בסיום הלימודים לשוב לארץ, להשתקע ולהקים משפחה.

שניהם בתחילת שנות ה-30 לחייהם, ובזוגיות במשך חמש שנים. לאחרונה, המשיך עופר בשטף דיבורו, יש לי חשד שעדי נפגשת עם האקס שלה בביקוריה בארץ. מדי חודש, במסגרת עבודתה, היא מגיעה לארץ למספר ימים ועופר תיאר לי הודעות מייל הוא נחשף אליהם, שתוכנם לא היה חד משמעי, אך העובדה שעדי הסתירה את הקשר שלה עם האקס שלה, לא נתנה לעופר מנוח.

עופר תיאר את המציאות שלהם. לדבריו, לאחרונה עדי החלה להשמיע קולות של ייאוש מהלימודים ואפילו שקלה לא לסיים ולשוב לארץ. עופר מרגיש לא בטוח וההתנהגות של עדי והמיילים שהוא נחשף אליהם רק מעצימים את החשדות שלו. הוא ביקש שנבצע מעקב צמוד אחר עדי בארבעת ימי שהותה בארץ.

עופר רוצה לדעת אם יש סוד גדול שעדי מסתירה ממנו. שבוע וחצי לאחר השיחה, קיבלתי את יום ושעת ההגעה של עדי לארץ, מספר הטיסה ועופר אף תיאר לנו בפירוט את לבושה של עדי ואת המזוודה הבולטת שלה. לא היה קשה לצוות הבלשים לזהות את עדי באולם הנכנסים בשדה התעופה.

התיאור היה מדויק. עדי עלתה על מונית ונסעה ישירות לבית אביה, שם היא שוהה בימי ביקוריה בארץ. מספר שעות לאחר שהגיעה, יצאה עדי ברכבו של אביה ונסעה ישירות למשרדי החברה שבה היא עובדת וסניפיה בישראל ממוקמים במודיעין. לאחר שהות של מספר שעות שבה עדי לבית אביה.

למחרת בבוקר, יצאה עדי שוב למשרדי החברה, ואחה״צ יצאה ושבה לבית אביה. כעבור חצי שעה עדי יצאה שוב. והגיעה לבית אחותה בתל אביב. כעבור שעתיים, יצאו עדי, אחותה ובעלה בנסיעה יחדיו לאזור נמל תל אביב. לאחר שהתיישבו במסעדה יוקרתית, הגיע האקס של עדי למקום והצטרף לשלושה. זהותו ומראהו של האקס היו יודעים לנו מבעוד מועד. הארבעה נראו סועדים, מבלים וצוחקים אך כמעט ולא נראה מגע פיזי בין עדי לאקס שלה.

לאחר שעתיים, יצאו הארבעה מהמסעדה עדי והאקס שלה נפרדו מאחותה ובעלה והמשיכו לטייל לבדם במתחם הנמל. כפי הנראה, עדי לא הרגישה חופשייה בחברת אחותה, ומהרגע שנותרו לבדם, עדי והאקס לא הורידו ידיים זה מזו וזו מזה, החיבוקים והנשיקות לא הותירו ספק. לאחר שטיילו ואכלו גלידה להנאתם, חזרו השניים לרכבו של האקס ונסעו ישירות לביתו. השניים צעדו יד ביד לדירתו של האקס ועדי נשארה כל הלילה בדירתו.

בשעת בוקר עדי והאקס שלה צולמו יוצאים חבוקים מדירתו לרכבו ונסעו לכתובת מגורי אחותה של עדי. השניים התקשו להיפרד, ולאחר דקות ארוכות של חיבוקים ונשיקות לוהטות, יצאה עדי מרכבו של האקס ונכנסה לרכב של אביה שהשאירה יום קודם לכן כשהגיעה לבית אחותה. עדי המשיכה בנסיעה ישירה למשרדי החברה במודיעין. לקראת ערב שבה לבית אביה ולמחרת בבוקר הגיעה לשדה התעופה בחזרה לבן זוגה.

עופר שהמתין לעדי בשדה התעופה, שמע מעדי חוויות על הבילוי שלה עם אחותה ושתי חברות נוספות במסעדה בנמל תל אביב. עדי אכן בילתה בנמל תל אביב, אבל זה החלק האמיתי היחיד שהיה נכון. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה