עוד 90 דקות של כדורגל, זה מה שנותר להפועל אשקלון לשחק ולהבטיח את הישארותה בליגה. קריית שמונה לא אמורה להוות בעיה, למרות שתעלה עם ההרכב החזק שלה

התיקו 0:0 בין הפועל תל אביב להפועל אשקלון, במשחק שנערך אמש באיצטדיון המושבה בפתח תקווה, יכול להרשם כהישג השנה של אשקלון, כדי להבטיח את הישאורתה לעונה נוספת בפעם הראשונה בהסטוריה של המועדון, מאז עלתה הקבוצה לליגת העל, בכל שנות קיומה.

לשם שינוי, נפרגן הפעם גם ליובל נעים ולו רק בגלל העובדה שעשה את תושבי אשקלון שמחים ואת אוהדיה, שראיתי אותם בפעם הראשונה כאילו מבקשים מבורא עולם, לאפשר להם עונה נוספת בליגת העל. אז נעים, קח את הקרדיט על התיקו וההשלכות לכך עליך. סיכום עונה נעשה בשבוע הבא.

אני מתעלם מכל המהומה שהייתה בתחילת המשחק כאשר שתי ההנהלות של הקבוצות הגיעו לתלונות במשטרה שבסופם בוטלו. המשחק נטו נוהל נכון, לחץ של שחקני אשקלון על מובילי הכדור מה שמנע מהפועל תל אביב לנהל משחק אפקטיבי וההתקפות המעטות של הפועל תל אביב, נבלמו על ידי, דלה איינגובה, או בחומות איצטדיון המושבה, לא שאשקלון באה לנצח את המשחק, אבל בפעם או פעמיים שהיו ניסיונות להגיע לשוער הפועל תל אביב, אריאל הרוש, הם נבלמו בקלות. דויד מנגה, על תקן חלוץ יחיד עשה רושם שהוא תיכף הולך לים.

לא יודע למה, אבל ההרחקה של איבנצ'יץ' בשבוע שעבר נראית לי מוזרה, כמו משחקו של מנגה אמש. ימים יגידו אם השניים לא החלו לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות לעונה הבאה.

הפועל קריית שמונה מגיע בשבוע הבא לאשקלון כדי לסגור את העונה של שתי הקבוצות. קריית שמונה הובסה אמש 4:1 על ידי הפועל כפר סבא, יריבתם של אשקלון והפועל תל אביב בתחתית. 

מוזר? למה? קריית שמונה, עלתה עם חמישה שחקני נוער בהגנת הקבוצה ואת זה תשכחו שהיא תעשה מול אשקלון, לכן אל תסגרו את הסיפור בכלל, קריית שמונה תעלה עם ההרכב הכי חזק שלה, כדי לא לגרום לחשדות כלפיה, כך שעוד 90 דקות מורטות עצבים צפויות לאשקלונים.

אשקלון חייבת לנצח כי גם הפועל תל אביב וגם כפר סבא צפויות לנצח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה