התנדבות לקיץ בחסדי נעמי

$(function(){setImageBanner('a341d9f6-4dca-46c5-b715-20a51db2fff8','/dyncontent/2024/10/15/7d06b997-ade5-40fb-97ac-f9800ddf7031.jpg',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

בקיץ הרבה מאיתנו נהנים מהמון זמן פנוי. זה נכון כמובן עבור ילדים ובני נוער שיוצאים לחופש הגדול, אך גם ללא מעט מבוגרים שנוהגים לקחת חופש בקיץ ואף למקומות עבודה אשר מוציאים יותר עובדים לפעילויות הווי והתנדבות מחוץ למשרד. עבור כל מי שמחפש אחר מקום טוב להתנדב בו הקיץ ולנצל את הזמן שהתפנה על מנת לסייע לאחרים ולחוש סיפוק, גאווה ותחושת שליחות, מומלץ בחום להכיר את עמותת "חסדי נעמי".

 מה עושים בעמותת חסדי נעמי שהופך אותה ליעד מומלץ במיוחד להתנדבות, מהן אפשרויות ההתנדבות לעמותה והיכן כל זה קורה?

קרדיט יח"צ

קצת על חסדי נעמי

לפני שנגיע לפירוט בדבר אפשרויות התנדבות לקבוצות או יחידים והתנדבות לנוער או למבוגרים גם יחד, כמה מילים על "חסדי נעמי" ועל עיקר פעילותה השוטפת:

עמותה זו הוקמה בשנות השמונים ופועלת כבר כארבעים שנים בישראל, במטרה להגיש סיוע יומיומי חשוב וקריטי של ממש לאוכלוסיות הזקוקות לסיוע. פלח אוכלוסייה עיקרי בו מתמקדים בעמותה הוא ניצולי שואה הנמצאים במצב כלכלי רעוע ולא אחת אף מגיעים לחרפת רעב.

בנוסף, מפעילה העמותה פרויקטים שונים המספקים מענה לאתגרי השעה, דוגמת פרויקטים לגיוס תרומות, ביגוד ומזון למפונים ולאנשי כוחות הביטחון במלחמה הנוכחית, סיוע לילדים המגיעים לבית הספר ללא מזון מהבית, תמיכה בנזקקים בחג ועוד.

קרדיט יח"צ

אפשרויות התנדבות ב"חסדי נעמי" – לעשות משהו משמעותי באמת עם הזמן הפנוי בקיץ

לחסדי נעמי ניתן כמובן לסייע באמצעות תרומות, ואלו תמיד חשובות ומתקבלות בברכה ובהוקרת תודה רבה.

אך דרך נוספת ואפילו משמעותית עוד יותר לסייע היא באמצעות התנדבות לעמותה. בחסדי נעמי מפעילים מערך מתנדבים אשר תמיד זקוק לסיוע וחיזוק. לעמותה מרכזי התנדבות בתל אביב וסביבתה, כמו גם אפשרויות התנדבות בירושלים וסביבתה. פעילותה השוטפת של העמותה מתרכזת בעיקר במרכז הארץ, שכן שם מרוכז רובה המכריע של האוכלוסייה הישראלית.

העמותה מציעה אפשרויות רבות של התנדבות לנוער , אשר יכול לסייע במיוחד במטלות הפשוטות אך חשובות כל כך של הכנת סלי מזון וסיוע, חלוקתם בפועל וכיוצ"ב. כמו כן, שמחים בעמותה לקבל גם קבוצות – התנדבות לקבוצות יכולה להוות פעילות נפלאה עבור מקומות עבודה, למשל, בפרט קבוצות של בני נוער. קבוצה המגיעה ליום או יומיים של התנדבות יכולה לסייע משמעותית בפעילות הכוללת, ולהוריד מהעומס הרב המושת על המתנדבים הקבועים או על האנשים העובדים ומתפעלים את העמותה באופן שוטף.

 הקיץ כאמור מציב רבות ורבים מאיתנו במצב בו יש לנו פתאום לא מעט זמן פנוי, אך איננו בטוחים מה בדיוק לעשות אתו. התנדבות בעמותה דוגמת "חסדי נעמי" מהווה את אחת הדרכים הנפלאות והמועילות ביותר להעביר את הזמן – תוך כדי הגשת סיוע חשוב כל כך לאנשים שבאמת צריכים את זה, ולא יכולים להסתדר באף דרך אחרת.

הקיץ הזה, תוכלו להרגיש תחושה נפלאה שאולי לא הרגשתם בצורה כזו מעולם – ההרגשה כי כל כך עזרנו למישהו שצריך את זה, העלינו חיוך על הפנים שלו וסייענו לו להעביר עוד יום בכבוד ועם בטן מלאה. מה יכול להיות יותר חשוב מזה?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה